Groundhopping; Tips en adviezen

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Satyr, zaterdag ga ik naar Bonnyrigg Rose v East Stirlingshire in the South Region Challenge Cup kwartfinale. :)
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Jammer dat het uitverkocht is, was graag mee gegaan.

Ik doe wel een goed woordje voor je. ;)

Kan een leuke pot worden, de met afstand sterkste club van het niveau eronder (vorig seizoen overgestapt van de Juniors) thuis tegen East Stirlingshire.
 

gevegt

Well-known member
Als je gaat stappen in Bochum raad ik je Brinkoffs aan. Geen carnaval, goede muziek en prima sfeertje. vandaar uit kun je zo'n beetje de hele binnenstad onderzoeken.
 

Marinos

Well-known member
Als je gaat stappen in Bochum raad ik je Brinkoffs aan. Geen carnaval, goede muziek en prima sfeertje. vandaar uit kun je zo'n beetje de hele binnenstad onderzoeken.
Ah, dat ligt zo ongeveer naast ons hotel. Is dat jou leeftijd of ook voor begin 30?
 

gevegt

Well-known member
Ah, dat ligt zo ongeveer naast ons hotel. Is dat jou leeftijd of ook voor begin 30?

Elke keer als ik daar binnenwandel en met stok aan de bar hang, voel ik me weer 28. Het is dus ook voor jouw leeftijd.

Het mooie van dat caf? is dat ze twee afdelingen hebben. Een kelder voor infantiele bezoekers en op de begane grond vindt je de weldenkende mensen.
Hoewel ik dit weekend ook in Bochum ben, zullen we elkaar dus niet tegenkomen.
 

Marinos

Well-known member
Elke keer als ik daar binnenwandel en met stok aan de bar hang, voel ik me weer 28. Het is dus ook voor jouw leeftijd.

Het mooie van dat caf? is dat ze twee afdelingen hebben. Een kelder voor infantiele bezoekers en op de begane grond vindt je de weldenkende mensen.
Hoewel ik dit weekend ook in Bochum ben, zullen we elkaar dus niet tegenkomen.
Ik zal de uitgang van de kelder in de gaten houden.
 
Bovenaan