Je hebt wel 3 pareltjes voor bij de laatste 4 bewaard.
Wat daarna? De juniors?
Hoe ver ben jij in Engeland dan? Of is dat nog niet zo simpel vanuit Schotland?
Hoe ver ben jij in Engeland dan? Of is dat nog niet zo simpel vanuit Schotland?
QotS ben ik ook geweest, toen waaide er nog een reclamebord van de muur tijdens de rondleiding :duim:
Volgens mij hebben we geen wedstrijd gezien, maar zijn we naar Livingston geweest voor ??n of andere finale
Was dat die trip toen jij met de supportersbussen van East Stirlingshire bent meegegaan.
In Engeland sta ik slechts op 31, ik heb hoger gestaan maar ik ben ook in een aantal grounds geweest waar nu geen Football League meer gespeeld wordt (club gedegradeerd of naar een nieuw stadion verhuisd). Noord-Engeland is uiteraard het makkelijkst vanuit Schotland, maar de afstanden zijn groot. Zelfs Newcastle is al zo'n 300 km, London zo'n 750 km en Plymouth (de club die het verst voor mij is) 900 km. Laatstgenoemde is dan wel de enige ground in de Engelse Football League die ik dit seizoen tot nu toe bezocht heb. Een thuiswedstrijd van AFC Wimbledon is vaak een kortere ?n goedkopere reis vanuit Nederland dan hier vandaan.
Tof Kralinger! Dat heb je rap gedaan. Behoudens de kennelijk mooie locaties die je nog gaat bezoeken; welke grounds zijn je het meest bijgebleven?
Het wordt Schalke en we overnachten in Bochum. Moeten we onze verkleedkleren mee?Heren, ik ben opzoek naar een leuk weekend met vrienden. Het wordt het eerste weekend van maart 2019 en ik zie dat dan zowel Schalke als Gladbach thuis spelen dat weekend. Welke raden jullie aan? Ook qua stad zelf om een weekend door te brengen?
Eventuele andere wedstrijden niet te ver over de grens dat weekend?
Is het goed te doen om aan kaarten te komen voor deze wedstrijden?