Groundhopping; Tips en adviezen

Nik

Member
In dit topic kan je vragen stellen over je reis. Hoe je bijvoorbeeld aan kaarten kunt komen, of in welke kroeg je moet zijn voor de wedstrijd.

Ik ga in mei naar Crystal Palace-United, en we vliegen met EasyJet. Nu moet 1 maatje zijn vlucht omboeken omdat hij op de dag van vertrek een tentamen moet herkansen. Omboeken is duurder dan een nieuwe vlucht boeken, maar ik vraag me af of dit wel mogelijk is. Vrijdag is hij dus niet aanwezig op zijn oorspronkelijke vlucht, maar vliegt zaterdagochtend wel. Kan dit zomaar? Via EasyJet wordt ik niks wijzer, alleen dat je je vlucht moet annuleren, maar dit kost ook weer geld en is hij eigenlijk niet van plan.
 

JMD

Well-known member
Hangt volgens mij van je ticket af. Hoe duurder hoe meer je terugkrijgt, of hoe makkelijker je kan omboeken.

Ik vrees dat je bij EasyJet weinig terug gaat krijgen
 

ALenstra

Well-known member
Je maatje kan die vrijdagvlucht overslaan zonder dat het gevolgen voor hem heeft. Gewoon dus een nieuw ticket aanschaffen voor zaterdag.
 

Forza AZ

Well-known member
Bij Easyjet boek je volgens mij 2 enkele reizen en geen retour. Dan moet het geen probleem zijn voor de return als je de heenreis mist.
Bij andere maatschappijen boek je vaak wel een retour. Als je dan de heenreis mist, wordt ook de return ongeldig.
 

Nik

Member
Bedankt voor de reacties. Ik vraag me alleen af waarom annuleren dan geld kost, als je zonder gevolgen gewoon een dag later kan boeken wanneer je niet komt opdagen. Niemand gaat dan toch tegen betaling zijn vlucht annuleren?
 

Forza AZ

Well-known member
Je moet niet te vaak niet komen opdagen bij een maatschappij, want dan kom je waarschijnlijk op een zwarte lijst te staan. Vandaar dus die mogelijkheid voor annuleren tegen kosten.
 

Lennard95

New member
Volgend jaar naar Colchester nog ff kijken hoe Katwijk speelt, maar wat is het verstandigst qua reizen?
 

Lennard95

New member
Ja en dan met de trein oid?

Trein via Harwich ken ik wel ben door Colchester gereden toen ik naar Londen ging.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Via Harwich kan je de nachtboot heen nemen, naar de wedstrijd gaan en dan weer de nachtboot terug. Het is een kort treinritje van Harwich naar Colchester dus je hebt dan voldoende tijd om voor en na de wedstrijd te drinken en/of sightseeing doen.. Met Stena Line kan je tickets bestellen voor boot en trein (in NL en UK) samen.
 

ALenstra

Well-known member
Hou er wel rekening mee dat het hoofdstation Colchester North ver weg van het stadscentrum ligt.
 

Lennard95

New member
Colchester is uitstekend met de auto te doen in een dagje.
Moet je wel een rijbewijs hebben :p

Maar ik heb ff snel zitten kijken boot + nacht hotel (holiday inn) ben ik zo'n 200 euro kwijt inc trein , maar als het speelschema bekend is kan ik verder en wat beter kijken.
 

de waan

Well-known member
Iemand nog plannen om komend seizoen naar Brentford te gaan? Griffin Park wil ik eigenlijk nog wel eens zien.
 

Nik

Member
Ik ben er tijdens de play-offs geweest afgelopen seizoen, en dat smaakte zeker naar meer. Aan de andere kant zou ik ook graag andere stadions bezoeken het komende seizoen waar ik nog niet eerder ben geweest.
 

Joost

Well-known member
Ik ben er tijdens de play-offs geweest afgelopen seizoen, en dat smaakte zeker naar meer. Aan de andere kant zou ik ook graag andere stadions bezoeken het komende seizoen waar ik nog niet eerder ben geweest.

Droppen we jou bij QPR.
 
Bovenaan