Groundhopping; Tips en adviezen

erka

Well-known member
Ik was wat aan het youtuben vanavond en kwam deze samenvatting tegen uit 1976 met prachtige shots van het oude Hampden. Capaciteit was toen overigens al teruggebracht tot ca. 100.000. Paar jaar eerder was dat nog 135.000. Wedstrijd ook zeer de moeite waard trouwens, inclusief vreselijke blunder van Ray Clemence.

 

Marinos

Well-known member
Heren, ik ben opzoek naar een leuk weekend met vrienden. Het wordt het eerste weekend van maart 2019 en ik zie dat dan zowel Schalke als Gladbach thuis spelen dat weekend. Welke raden jullie aan? Ook qua stad zelf om een weekend door te brengen?

Eventuele andere wedstrijden niet te ver over de grens dat weekend?

Is het goed te doen om aan kaarten te komen voor deze wedstrijden?
 

Maasveld

Well-known member
Heren, ik ben opzoek naar een leuk weekend met vrienden. Het wordt het eerste weekend van maart 2019 en ik zie dat dan zowel Schalke als Gladbach thuis spelen dat weekend. Welke raden jullie aan? Ook qua stad zelf om een weekend door te brengen?

Eventuele andere wedstrijden niet te ver over de grens dat weekend?

Is het goed te doen om aan kaarten te komen voor deze wedstrijden?
Ik zou eerst de datum nog eens heroverwegen als jullie een weekendje Duitsland willen plannen...
 

ALenstra

Well-known member
Gelsenkirchen en M?nchengladbach zijn niet echt interessante steden. Verder zijn er nog geen exacte tijden bekend voor begin maart.
 

zwammy

Well-known member
Heren, ik ben opzoek naar een leuk weekend met vrienden. Het wordt het eerste weekend van maart 2019 en ik zie dat dan zowel Schalke als Gladbach thuis spelen dat weekend. Welke raden jullie aan? Ook qua stad zelf om een weekend door te brengen?

Eventuele andere wedstrijden niet te ver over de grens dat weekend?

Is het goed te doen om aan kaarten te komen voor deze wedstrijden?

Carnaval vriend :duim:
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Vandaag met Simon bij Fort William FC - Rothes FC in de Highland League geweest (0-5). Het voetbal was verre van fantastisch, maar een veel mooier uitzicht bij een voetbalwedstrijd krijg je niet.
0917fc6c7bcc747ccff5c12b8cfc5232.jpg
dd386f90d3ea035eff6b7d8dba415b43.jpg
1ce362549890b57214e4bb3b7e8caf14.jpg
 

Maasveld

Well-known member
Vanwege Carnaval? Dat weekend is het enige weekend dat gaat lukken sowieso.
Jep. Gelsenkirchen en M?nchengladbach zijn qua stad niet zoveel. Dan kun je beter naar D?sseldorf of K?ln gaan. K?ln is de carnavalsstad bij uitstek en in D?sseldorf wordt geloof ik ook flink gevierd. Ik weet alleen niet of jullie het ook willen vieren.
 

Marinos

Well-known member
Jep. Gelsenkirchen en M?nchengladbach zijn qua stad niet zoveel. Dan kun je beter naar D?sseldorf of K?ln gaan. K?ln is de carnavalsstad bij uitstek en in D?sseldorf wordt geloof ik ook flink gevierd. Ik weet alleen niet of jullie het ook willen vieren.
Niet perse, is het in Duitsland ook een verkleed partij?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Fort William is ook echt bizar slecht.

12 april 2017 wonnen ze voor het laatst.

3 september 2016 voor het laatst een uitpot gewonnen, beide trouwens tegen Strathspey Thistle.

a2q8m0.png
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Fort William is ook echt bizar slecht.

12 april 2017 wonnen ze voor het laatst.

3 september 2016 voor het laatst een uitpot gewonnen, beide trouwens tegen Strathspey Thistle.

En met afstand de beste man in hun team is de keeper, de enige die in mijn ogen een hoger niveau aankan. Aangezien ze gemiddeld meer dan 7 tegendoelpunten per wedstrijd krijgen, zegt dat erg veel over wat er voor hem staat...

Ik heb best medelijden met hem!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een groundhopping weekendje Duitsland komt er voor de verandering aan voor mij. As. vrijdag naar Werder Bremen - Fortuna D?sseldorf en zaterdag naar Schalke '04 - Borussia Dortmund. Ik heb er al zin in. :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Knap gedaan.

Ik heb inmiddels die connecties bij Dortmund wel, maar bij Schalke niet meer.

Wil deze pot ook nog zeker eens meemaken.

Bremen is trouwens een leuke stad en ze hebben ook een mooi stadion.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Knap gedaan.

Ik heb inmiddels die connecties bij Dortmund wel, maar bij Schalke niet meer.

Wil deze pot ook nog zeker eens meemaken.

Bremen is trouwens een leuke stad en ze hebben ook een mooi stadion.

Ga er gewoon eens heen en koop een ticket op de zwarte markt. of zit klaar als de voorverkoop start.
 
Bovenaan