JMD
Well-known member
Stadion van Birmingham City schijnt in een niet zo veilige buurt te liggen.
Tsja, dat is met meer typisch Engelse stadions zo. Liggen in een volkswijk, en volkswijken verpauperen vaak.
Stadion van Birmingham City schijnt in een niet zo veilige buurt te liggen.
Vast niet.
Cercle of Club?
Voor Cercle moet het wel lukken maar voor Club niet denk ik.
QPR-Norwich City is het geworden. Tenminste, als de vlucht morgenochtend gewoon doorgaat.
Hoe was het? Het resultaat was in elk geval niet best voor QPR.
Mocht je in de toekomst nog eens die kant op gaan, stuur dan even een berichtje. Had bijvoorbeeld voor Fulham wel een account met Booking History voor je gehad. En voor Palace trouwens ook.
Je bent van Loftus Road nog via Watford naar Southend gegaan?
Om te besparen op de reiskosten gaan we een weekje later, dus dan gaan we maar naar Spurs-City.
Doodeenvoudig. Gisteren startte de vrije verkoop, account aanmaken en je kon zo bestellen. Ik geloof dat ze Wembley nooit hebben uitverkocht. Logisch ook, aangezien het zo'n 2,5 keer de capaciteit van White Hart Lane heeft.Ook niet slecht....
Is het zo makkelijk om aan kaarten voor dat duel te komen dan??
Doodeenvoudig. Gisteren startte de vrije verkoop, account aanmaken en je kon zo bestellen. Ik geloof dat ze Wembley nooit hebben uitverkocht. Logisch ook, aangezien het zo'n 2,5 keer de capaciteit van White Hart Lane heeft.
:duim:Doodeenvoudig. Gisteren startte de vrije verkoop, account aanmaken en je kon zo bestellen. Ik geloof dat ze Wembley nooit hebben uitverkocht. Logisch ook, aangezien het zo'n 2,5 keer de capaciteit van White Hart Lane heeft.
Mooi weekendje voor mij. Morgen de hooglanden in, naar Dingwall voor Ross County v Greenock Morton. Zondag naar Murrayfield in Edinburgh voor Hearts v Celtic in de halve finale van de League Cup. Vrij uitzonderlijk dat die in het nationale rugbystadion gespeeld wordt!
Waarom spelen ze op Murrayfield?