Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

• CDA

Stemmen: 1 4,3%
  • VVD

• D66

Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

• SP

Stemmen: 2 8,7%
  • GL

• CU en/of SGP

Stemmen: 3 13,0%
  • PVV

• DENK

Stemmen: 2 8,7%
  • Andere landelijke partij

• Lokale partij

Stemmen: 7 30,4%
  • Geen verkiezingen / blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

• Wiv: VOOR

• Wiv: TEGEN

Stemmen: 8 34,8%
  • Wiv: blanco / niet gestemd / mag niet stemmen

• Totaal aantal stemmers
    23
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Deed ze het maar. Ik ben bang dat ze weer lekker veel airtime gaat opeisen - en krijgen - bij de Pauw's en Late Night's van deze wereld. We gaan het zien...

Ze hebben liever zo iemand dan een saaie backbencher van een andere partij. Zo werkt media nou eenmaal.

Bonehead

Well-known member
Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn na een gedenkwaardige 21 maart. Voor het eerst in de historie is het CDA hier niet meer de grootste partij. De Christenunie blijft op twee en zijn hier net zo conservatief als de SGP eders. Zijn we dan eindelijk van dat gristelijke juk verlost? Zullen dan eindelijk eens koopzondagen kunnen krijgen. Nadeel is wel dat de lokalen hebben gewonnen en nu de grootste partij zijn. Die zijn na de vorige verkiezing gefuseerd uit drie lokale partijen die lijnrecht tegenover elkaar stonden in het politieke spectrum. En dus rommelt het er en spreekt men nu al over het een uiteenvallen van de partij. De huidige coalitie heeft nog een nipte meerderheid en ik verwacht dat dit weer uit de hoge hoed gaat komen. Dan worden de lokalen dus weer buitengesloten.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een hele rits berichten verwijderd. Stop met dat zeer irritante op de man spelen, aub.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tuurlijk. Daarom hebben ze die hysterische reeks posten van jou zeker verwijderd. Noord-Ooster had ze netjes gebundeld. Was een 'fraai' overzichtje.

Zo, nu dat is rechtgezet... kunnen we on topic.

Zucht... Lok nou niet weer een reactie uit.

vakx2.0

Banned
Zucht... Lok nou niet weer een reactie uit.

Sorry, maar gum dan wat meer. Ik meld het niet voor niets. Vind het raar dat de grote aanstichter - na jouw gegum - ongestraft meteen weer aan scapegoating kan doen. En z'n eigen straatje daarmee schoonveegt. Merkte gelukkig niet alleen ik op.

On topic dan maar.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sorry, maar gum dan wat meer. Ik meld het niet voor niets. Vind het raar dat de grote aanstichter - na jouw gegum - ongestraft meteen weer aan scapegoating kan doen. En z'n eigen straatje daarmee schoonveegt. Merkte gelukkig niet alleen ik op.

On topic dan maar.

Gum dan wat meer, zegt 'ie. Ik heb net bijna 40 posts weggehaald. Dat is op zichzelf al triest genoeg op een forum met alleen maar volwassenen.

Wigboldus

Well-known member
Sylvana Simons in de gemeenteraad van A'dam. Dat worden weer een hoop primitieve bijdrages van volwassenen die schuimbekkend zich gaan roeren in de zwarte piet discussie.

CU heeft ook eindelijk een zetel bemachtigd in Amsterdam. Voornamelijk uit de Bijlmer.

Wigboldus

Well-known member
Hoezo uit de Bijlmer??

Veel christenen met Antiliaans of Surinaamse roots denk ik. En inderdaad Don Ceder, iemand die zich erg goed heeft ingezet in de campagne. Die zien we misschien over een aantal jaren wel in de 2e kamer zitten.

Ska P 187

Well-known member
Gum dan wat meer, zegt 'ie. Ik heb net bijna 40 posts weggehaald. Dat is op zichzelf al triest genoeg op een forum met alleen maar volwassenen.

Voor volwassenen zegt ie, maar janssen niet de vrije hand geven wat linkjes betreft.

IK WIL EEN "BITCHES I WANNA FUCK" TOPIC!!!

erka

Well-known member
Veel christenen met Antiliaans of Surinaamse roots denk ik. En inderdaad Don Ceder, iemand die zich erg goed heeft ingezet in de campagne. Die zien we misschien over een aantal jaren wel in de 2e kamer zitten.

Vooral baptisten en pinkstergemeente. In Groningen staat ook een vrij grote Antilliaanse kerk, Destiny Church ofzo.

Bovenaan