Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon gaan en eventueel blijven pitten in Rotterdam of Amsterdam als je huis niet meer kan bereiken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Dat haal je makkelijk. De pot is rond 21:45 afgelopen. Met de voetbaltrein ben je zo op CS.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Aanwezig:
PES5
Max
Jozsef
Jamel
Fr-keff
Fabian
 

Ivanhoe

Active member
Ben dan nog op vakantie kom de 2e terug. Jammer was er graag bij geweest, maar wordt vast een goede meeting guys 👍
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij prima. Ik ben sowieso nooit tegenstander van het drinken van een biertje.
 

inhethoekje

Active member
Ik moet werken als we tegen Utreg spelen, kan vrij vragen als er redelijk animo is voor die dag, persoonlijk ben ik voorstander van Southampton omdat ik een meeting belangrijker vind als de wedstrijd.
Een competitiewedstrijd is toch meer stress, en met flink wat bier op heb ik geen zin om me te ergeren aan wat er op het veld gebeurt.
 

inhethoekje

Active member
O, ik lees nu pas dat jullie 1 augustus bedoelen, heb ik nachtdienst, ik ga eens kijken of ik kan ruilen.

edit: tegen Southampton ben ik vrij dus dat is voor mij de mooiste optie, maar ja, meeste stemmen gelden of zoiets.
 

Jozsef

New member
Ga je mee naar het stadion?!

De meeste mensen moeten die donderdag en vrijdag gewoon werken. Zaterdagavond is ideaal.
 
Bovenaan