Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Maar ik neem toch aan dat Feyenoord tegen meer ploegen gaat oefenen dat alleen tegen SOuthampton? Dan zal er ongetwijfeld een duel op zaterdag/zondag komen.

Nee, Feyenoord oefent de laatste jaren slechts eenmaal in De Kuip. Feyenoord heeft dit ook als openingswedstrijd gepresenteerd.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen speelt tegen Real Zaragoza, Groningen tegen Southampton... Ook leuk :rumcolaa:
 

JMD

Well-known member
Heerenveen speelt tegen Real Zaragoza, Groningen tegen Southampton... Ook leuk :rumcolaa:

Je kan beter tegen Engelsen oefenen dan tegen Spanjaarden... Spanjaarden zijn in zo'n oefenpotje of verschrikkelijk onge?nteresseerd of verschrikkelijk fanatiek. Herinner me uit mid jaren '90 nog een Roda - Espanyol dat gestaakt werd omdat er bij de Spanjaarden al 4 man waren uitgestuurd.
 

fr-keff

Active member
Paar jaar terug tijdens de wedstrijd van de meeting kreeg Sleegers nog een doodschop van een Spanjaard inderdaad... Dat zou normaal tijdens de competitie donkerrood zijn geweest en minimaal 5 wedstrijden schorsing... De scheids liet het overigens bij een vrije trap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat moment is mij wel bijgebleven. Verder zijn het vaak potjes om snel te vergeten of zelfs niet in je op te nemen.
 

Jozsef

New member
Hinderlijke onderbreking tijdens 't zuipen inderdaad.

Kijken wat Excelsior doet. Die kantine daar zie ik wel zitten voor een meeting dit jaar. Geen nylon pruik en kunstgebit, maar wel leuke mokkels en... Jupiler!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die tram vol dames uit de VS zullen er dit keer wel niet bij zijn Jozsef.
 

fr-keff

Active member
Er is nog hoop voor een meeting:

De traditionele openingswedstrijd van Feyenoord in De Kuip wordt gespeeld tegen het Southampton van trainer Ronald Koeman en spits Graziano Pell? op 23 juli. De Rotterdammers zouden de week erop echter nog een buitenlandse club willen treffen.

Dat vertelde journalist Jan Dirk Stouten vandaag in de regionale voetbaltalkshow FC Rijnmond. Feyenoord zou al in gesprek zijn met een potenti?le oefenpartner. Het zou dan gaan om het weekend van 1-2 augustus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hopelijk dan wel in De Kuip. Losse verkoop voor iedereen maakt het overigens makkelijker om aan kaarten te komen. Tegen Southampton hebben alle seizoenkaarthouders al een toegangsbewijs.
 

Fabian

Active member
Woensdag gaan de kaarten voor de wedstrijd tegen Southampton in de verkoop.

Voor seizoenkaarthouders gratis entree. Gaat iedereen naar zijn eigen vak of zijn er nog anderen die ook graag zouden willen gaan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vermoed van niet. Ik zie nog niet echt een mogelijkheid eerlijk gezegd.
 
Bovenaan