Ga je mee naar het stadion?!

Jozsef

New member
Ga je mee naar het stadion?!

Dan zit je weer met niet- Feyenoorders die geen kaart hebben of hun eigen club bezoeken. Die wedstrijd is overigens ook zo uitverkocht. Hoop gedoe dus.
Ik had ergens een beetje hoop op een uitstapje naar Woudestein. Dat heeft namelijk veel voordelen, alleen geen wedstrijd van Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op zich een aardige optie en gezien de vakantieperiode moet het ook wel te doen zijn om aan kaarten te komen. Ik vrees alleen de clubkaart verplichting. Excelsior is een prima meeting gastheer, maar ik heb me nog niet in hun speelkalender verdiept.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Top. Leuk dat ze die gratis Europese thuispot compenseren. 1 augustus de meeting dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Hebben we toch wel vaker gehad dat de wedstrijd pas om acht uur begon? Zwammy zijn introductie met de kapsalon was toch een acht uur wedstrijd?

Witte de With is prima. Vanuit daar is het station voor de trein terug naar huis ook weer makkelijk te belopen.
 

Jozsef

New member
Ik ben alleen altijd op zaterdag erg druk, ik zal er zeker niet voor twee?n zijn.
Over Trianon gesproken, wie belt even de uitbater dat ie eindelijk weer een reisje kan boeken? Hoek weer?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Lijkt mij wel. Er zijn genoeg mensen die naar Feyenoord gaan en het hoge Noorden moeten bereiken. Harns is er ook vaak genoeg bij geweest en die moest vaak ook met de trein terug. Anders kun je vast wel ergens crashen in Rotterdam of anders bij mij in Amsterdam.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij wel. Er zijn genoeg mensen die naar Feyenoord gaan en het hoge Noorden moeten bereiken. Harns is er ook vaak genoeg bij geweest en die moest vaak ook met de trein terug.

Het lijkt mij namelijk echt leuk, maar ik ga niet in de auto, want dan mist er een elementair gedeelte van de meeting :cool:
 
Bovenaan