Jij bent echt een Katwijker.
Ik vind het schandalig. Voor een deel van de seizoenkaarthouders die voor deze wedstrijden standaard betalen/gratis toegang hebben (glas halfleeg/halfvol) is het lastig om wedstrijden doordeweeks te bezoeken. Als je je dan Europees kwalificeert en met voorrondes zit, dan snap ik dat je uit kan komen met een doordeweekse wedstrijd. In dit geval zie ik niet in waarom er niet een wedstrijd in het weekend kan worden geregeld.
Southampton speelt wel Europees. Daar zal het wel mee te maken hebben
Die zijn een periode in Nederland en spelen naast tegen FC Groningen tegen nog twee of drie tegenstanders in Nederland. De pot tegen FC Groningen is op een zaterdag. Verder hadden ze anders gewoon voor een andere tegenstander moeten kiezen.
Ze kunnen toch niet tegen iedereen op zondag/zaterdag spelen?
Lijkt me relevanter om tegen de Nederlandse profclubs in het weekend te spelen. Verder had Feyenoord dan die zaterdag van FC Groningen moeten afdwingen, een andere tegenstander zoeken of nog een oefenwedstrijd wel in het weekend moeten spelen. Het moet toch niet onmogelijk zijn om een sparringspartner te vinden waartegen je in het weekend een wedstrijd kan spelen?
Maar ik neem toch aan dat Feyenoord tegen meer ploegen gaat oefenen dat alleen tegen SOuthampton? Dan zal er ongetwijfeld een duel op zaterdag/zondag komen.