Ga je mee naar het stadion?!

Fabian

Active member
De donderdag wordt met mijn werk erg lastig. Ik zal de wedstrijd wel halen, maar vooraf afspreken of naborrelen gaat m niet worden.
 

Fabian

Active member
Ik ga wel naar deze wedstrijd hoor, maar ik ben wel benieuwd naar het gehele oefenprogramma. Ik hoop toch nog op een wedstrijd op de zondag. Al is het tegen Lutjebroek.
 

Jozsef

New member
Ga je mee naar het stadion?!

Wie verzint deze onzin? Wat is er mis met de zaterdag of zondag?
Ik ga echt niet de donderdag vrijnemen en de vrijdag brak werken.
Voor mij geen optie dus. Beleidsbepalers, wederom bedankt voor het meedenken!
 

JMD

Well-known member
Ik vind het schandalig. Voor een deel van de seizoenkaarthouders die voor deze wedstrijden standaard betalen/gratis toegang hebben (glas halfleeg/halfvol) is het lastig om wedstrijden doordeweeks te bezoeken. Als je je dan Europees kwalificeert en met voorrondes zit, dan snap ik dat je uit kan komen met een doordeweekse wedstrijd. In dit geval zie ik niet in waarom er niet een wedstrijd in het weekend kan worden geregeld.

Southampton speelt wel Europees. Daar zal het wel mee te maken hebben
 

Max

Administrator
Forumleiding
Southampton speelt wel Europees. Daar zal het wel mee te maken hebben

Die zijn een periode in Nederland en spelen naast tegen FC Groningen tegen nog twee of drie tegenstanders in Nederland. De pot tegen FC Groningen is op een zaterdag. Verder hadden ze anders gewoon voor een andere tegenstander moeten kiezen.
 

JMD

Well-known member
Die zijn een periode in Nederland en spelen naast tegen FC Groningen tegen nog twee of drie tegenstanders in Nederland. De pot tegen FC Groningen is op een zaterdag. Verder hadden ze anders gewoon voor een andere tegenstander moeten kiezen.

Ze kunnen toch niet tegen iedereen op zondag/zaterdag spelen?
 

Fabian

Active member
Er zijn altijd wel tegenstanders. Al spelen we tegen Urk.

Commercieel is het ook niet echt handig. Op de zondag heb je meer mogelijkheden om het stadion zo goed mogelijk gevuld te krijgen.

Je zit al met de vakantie, maar de werkende mensen zullen het nu ook lastig vinden om te komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze kunnen toch niet tegen iedereen op zondag/zaterdag spelen?

Lijkt me relevanter om tegen de Nederlandse profclubs in het weekend te spelen. Verder had Feyenoord dan die zaterdag van FC Groningen moeten afdwingen, een andere tegenstander zoeken of nog een oefenwedstrijd wel in het weekend moeten spelen. Het moet toch niet onmogelijk zijn om een sparringspartner te vinden waartegen je in het weekend een wedstrijd kan spelen?
 

JMD

Well-known member
Lijkt me relevanter om tegen de Nederlandse profclubs in het weekend te spelen. Verder had Feyenoord dan die zaterdag van FC Groningen moeten afdwingen, een andere tegenstander zoeken of nog een oefenwedstrijd wel in het weekend moeten spelen. Het moet toch niet onmogelijk zijn om een sparringspartner te vinden waartegen je in het weekend een wedstrijd kan spelen?

Maar ik neem toch aan dat Feyenoord tegen meer ploegen gaat oefenen dat alleen tegen SOuthampton? Dan zal er ongetwijfeld een duel op zaterdag/zondag komen.
 

Fabian

Active member

image.jpg
 

Fabian

Active member
Maar ik neem toch aan dat Feyenoord tegen meer ploegen gaat oefenen dat alleen tegen SOuthampton? Dan zal er ongetwijfeld een duel op zaterdag/zondag komen.

Het gaat wel om De Kuip bij zoiets. Dit is de officiele openingswedstrijd. We zullen best meer wedstrijden vinden, maar de kans is groot dat het op een boerengrasveld gebeurt ergens in de Achterhoek.

Daarnaast gaat Feyenoord naar Oostenrijk voor een trainingskamp waar ze ook nog twee tegenstanders zullen treffen.

Verder is er dus niet zo heel veel kans op een andere wedstrijd in De Kuip.
 
Bovenaan