Ga je mee naar het stadion?!

Lennard95

New member
Nieuwe.

Dit jaar ga ik niet meer het plan is wel om de Europese Wedstrijd(en) mee te pakken en tegen Ajax volgend seizoen.
 

fr-keff

Active member
Tijdje terug in het nieuws waarschijnlijk Feyenoord - Southampton. Als dat op zondag is lijkt het mij een prima moment voor weer eens een meeting! :)
 

Jozsef

New member
24 juli oefent Feyenoord tegen Southampton in De Kuip

Ronald Koeman (52) breekt met Southampton alle records, is in de race voor Europees voetbal en staat op de nominatie te worden verkozen tot Manager of the Year in de Premier League. Met het succes groeit ook weer de ambitie.

Hij was toe aan iets nieuws, zegt Koeman in Voetbal International, na drie seizoenen Feyenoord. ?Ik ben sowieso geen type dat te lang op dezelfde plaats wil zijn. Ik zoek naar uitdagingen, naar een andere stad, een andere levenswijze.

Misschien ben ik net te lang bij Feyenoord gebleven, maar dat kwam door de ambitie om kampioen te worden. Ik dacht echt dat het een keer in die drie jaar kon lukken. Dat bleek helaas een misvatting, hoewel ik nog steeds van mening ben dat het erin heeft gezeten.?

We gaan een week naar Oostenrijk om deel te nemen aan het toernooi van Red Bull Salzburg. En we spelen ? daar kijk ik echt naar uit ? twee wedstrijden in Nederland.

Eerst op 18 juli tegen FC Groningen en zes dagen later in De Kuip tegen Feyenoord. Leuk en vooral verstandig. Als je iets moet zijn in de Premier League, is het wel fit en uitgerust.?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een vrijdagavond. Dan maakt de eindtijd sowieso niet uit. Begintijd is even bekijken. Vaak lukt het wel om vroeg op vrijdag klaar te zijn, maar het hangt even van de werksituatie van dat moment uit.
 

Jozsef

New member
Ik neem gewoon de vrijdagmiddag vrij denk ik. Hangt een beetje af hoe laat de wedstrijd is.
 

Jozsef

New member
Prima, maar dit topic is toch echt voor de jaarlijkse, traditionele, en onge?venaarde Feyenoordmeeting.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben eens voor een grietje naar Groningen afgereisd. Doe ik ook niet snel meer. Wat een pokke eind. Al woonde ik toen nog in Hoorn. Vanaf Amsterdam zal het nog wel gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vind het schandalig. Voor een deel van de seizoenkaarthouders die voor deze wedstrijden standaard betalen/gratis toegang hebben (glas halfleeg/halfvol) is het lastig om wedstrijden doordeweeks te bezoeken. Als je je dan Europees kwalificeert en met voorrondes zit, dan snap ik dat je uit kan komen met een doordeweekse wedstrijd. In dit geval zie ik niet in waarom er niet een wedstrijd in het weekend kan worden geregeld.
 
Bovenaan