Ga je mee naar het stadion?!

Jozsef

New member
En mocht Harns meelezen: Kom op ouwe, je was er vanaf het begin bij dus nu kom je gewoon weer lekker ouderwets langs. Geen discussie!
 

fr-keff

Active member
Nieuwe gezichten nu kan wegblijven niet meer! Ik hoor het dan wel waar en hoelaat. Weer die oude tent vlak bij de kuip?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Ik zal even kijken of ik Harns via Facebook kan benaderen. Ik zie zijn kop wel eens voorbij komen van kent u deze vent?

Verder horen JFK en Susa er ook uiteraard bij te zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Uiteraard. Iedereen is even welkom, maar het zou natuurlijk leuk zijn als oudgedienden ook weer komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ga je mee naar het stadion?!

Er is vast wel een biljart in de buurt. Misschien dat ze in de snookerhal een verdwaalde biljartafel hebben en anders vast wel in een van de kroegjes of bij de bowlingbaan.
 

Mario

Well-known member
Ik hou het even onder voorbehoud, maar het lijkt mij wel leuk om weer eens mee te gaan. Als ik ga dan kom ik wel pas tegen de avond, op de dag zelf heb ik nog andere verplichtingen.
 

Jozsef

New member
Gewoon in de loop van de middag binnendruppelen bij Trianon, dat zullen er wel meer doen.
Ik zat me net af te vragen, was de laatste meeting niet inmiddels 3 jaar terug?
 

Jozsef

New member
Ga je mee naar het stadion?!

Toch geen 4 jaar geleden? Dat we op Y zaten? Met oa Nanker erbij?
Over Y gesproken, dat gaat 'm wel worden voor de niet SCC-ers. Andere vakken zijn of veel duurder, of al bezet.
Wanneer begint eigenlijk de voorverkoop? En is daar nog een CC verplichting voor?
 

Nik

Member
Kan me niet voorstellen. Ik meen me nog te herinneren dat Mario er was en dat zijn dochter toen net geboren was. Misschien kan Mario ons vertellen of dat klopt of hoe oud zijn dochter nu is :)
 

fr-keff

Active member
Toch geen 4 jaar geleden? Dat we op Y zaten? Met oa Nanker erbij?
Over Y gesproken, dat gaat 'm wel worden voor de niet SCC-ers. Andere vakken zijn of veel duurder, of al bezet.
Wanneer begint eigenlijk de voorverkoop? En is daar nog een CC verplichting voor?

Ik denk dat er vrije verkoop zal zijn of anders 4 kaarten per CC. Dat moet toch wel lukken. Ik heb al 3 kaarten hier dus zou er dan bij 4-1 al 12 kunnen kopen.
 
Bovenaan