Ga je mee naar het stadion?!

Max

Administrator
Forumleiding
Is Y handig? Dat is toch deels een seizoenkaartvak geworden voor een nieuwe garde?

Jozsef

New member
Z en W nog veel meer. Daar is al geen losse kaartverkoop meer voor.
Y2 is idd voor de nieuwe boefjes. Y1 of Y3 is goed te doen denk ik.
Anders moeten we de 1e of 2e ring op. Mij best maar dan ben je wel wat duurder uit.

fr-keff

Active member
Als jullie al vanaf de middag bier achter over slaan wil je dan nog zeggen dat je iets meekrijgt van de wedstrijd? ;) Het vak maakt dan toch niet uit. Op Y achter het doel is prima.

Max

Administrator
Forumleiding

Zolang jij het bij cola blijft houden zal je er nooit achterkomen.

Lennard95

New member
Nu het speelschema van de Topklasse bekend is gemaakt gekeken welke keren Feyenoord speelt op zaterdag maar alles is thuis of 1 keer uit bij Capelle maar dan zit je er praktisch al, dus straks kijken voor een seizoenskaart.

Jozsef

New member

Prima vak. Al was voor jou Y2 ook wel leuk geweest denk ik. En goedkoper.

Max

Administrator
Forumleiding
Volgend jaar bij de verlenging een verplaatsing aanvragen. Ik heb eerst een jaar op EE gezeten en daarna negen jaar op vak R.

Jozsef

New member
Ik vrees dat dit jaar ook vak Y uitverkocht raakt aan SCC-ers. Wat is dat toch na elk rampseizoen? Masochisme?

fr-keff

Active member
De kaartverkoop voor Feyenoord tegen Olympiakos FC start woensdagochtend om negen uur. Het duel met de Griekse kampioen ?n bekerwinnaar op zaterdag 1 augustus (aanvang 20.00 uur) geldt als laatste graadmeter voordat de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst een week later de Eredivisie opent met een thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Tickets voor de krachtmeting met de Grieken zijn uitsluitend te koop via internet vanaf € 12,50 per stuk. Seizoenkaarthouders hebben gratis toegang tot het duel met Olympiakos.

Reguliere vakken:

N € 31,00
C, O € 29,50
BB, NN € 27,50
D, K € 22,00
V V € 20,00
E, J € 18,50
EE, JJ € 17,50
Y1, Y3 € 12,50

Vrije verkoop dus iedereen is in staat om zelf zijn kaarten te halen.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
We nemen Y1? Via internet is het overigens wel makkelijk als je al een Feyenoord account hebt. Dus wellicht toch handiger als Feyenoorders kaarten bestellen. Maar in principe kan iedereen zelf inderdaad halen/bestellen.

Zowel Harns als TiMiKa via Facebook een berichtje gestuurd. TiMiKa zou zich in deze dagen melden, maar die gaf ook aan dat SC Heerenveen tegelijkertijd een oefenwedstrijd speelt. Geen idee of TiMiKa dus mee gaat naar de meeting. Harns niets van gehoord, dus daar reken ik niet meer op. Ik zie dat ik ook nog een berichtje in mijn mobiel heb staan van hem. Wellicht dat ik hem nog een berichtje stuur.

Bovenaan