Fortuna Sittard Nieuws

Makanaky

Well-known member
Hij is ook nog eens mede-eigenaar, lekker om de 2 maandjes trainers buiten flikkeren als ze Burak niet opstellen.
 

Batigoal

Well-known member
Als buitenstaander erg interessant en boeiend om te volgen. Ben wel benieuwd hoe dat voor de Fortuna-fans is. @fortuna1987 en @Janssen hoe kijken jullie tegen de huidige situatie bij jullie club aan en wat zijn jullie verwachtingen voor de komende tijd?
 

Batigoal

Well-known member
Toch nog een Turkse aanwinst voor Fortuna Sittard! Zaandammer Oguzhan Özyakup liet zijn contract ontbinden bij Besiktas en tekent nu voor 2 jaar bij Fortuna Sittard. Op papier een prima versterking.
 

De Wolf

Well-known member
Zijn debuut bij Feyenoord was goed. Binnen een paar tellen Gescoord. Dat was ook het enige wat is bijgebleven. Misschien dat @Jamel wat meer kan vertellen.
 

fortuna1987

Well-known member
Als buitenstaander erg interessant en boeiend om te volgen. Ben wel benieuwd hoe dat voor de Fortuna-fans is. @fortuna1987 en @Janssen hoe kijken jullie tegen de huidige situatie bij jullie club aan en wat zijn jullie verwachtingen voor de komende tijd?
Het rumoer nu is natuurlijk een situatie die je wilt voorkomen, maar de waarheid is ook dat we zonder Gun allang RBC, Haarlem en Veendam achterna zouden zijn gegaan.

Mooie van Gun vind ik dat hij stap voor de stap gebouwd heeft aan de club. Inmiddels zal hij wel wat gecasht hebben, gezien de 2 mannen van Azerion er nu zijn. Tot op heden hebben we de eigen cultuur aardig kunnen handhaven, de vraag is uiteraard hoe het nu met Yilmaz verder gaat.
 

Joost

Well-known member
Het rumoer nu is natuurlijk een situatie die je wilt voorkomen, maar de waarheid is ook dat we zonder Gun allang RBC, Haarlem en Veendam achterna zouden zijn gegaan.

Mooie van Gun vind ik dat hij stap voor de stap gebouwd heeft aan de club. Inmiddels zal hij wel wat gecasht hebben, gezien de 2 mannen van Azerion er nu zijn. Tot op heden hebben we de eigen cultuur aardig kunnen handhaven, de vraag is uiteraard hoe het nu met Yilmaz verder gaat.
Denken Gun en Azerion niet te groot op dit moment?

In mijn ogen kun je van Fortuna best een stabiele club maken als je maar het gestructureerde beleid volgt zoals bijvoorbeeld Heracles dat gedaan heeft. Maar Fortuna heeft op dit moment niet meer aantrekkingskracht dan de regio Sittard. Er zullen echt wel wat stabiele jaren Eredivisie moeten volgen wil dat veranderen, die supportersschare zal langzaamaan moeten groeien. Gun was in mijn ogen wel goed bezig maar schrikt de grote Turkse enclave de lokale ondernemers niet af?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Iemand wat meer info over Ozkayup? Als ik het lees zou het de opvolger van Tekie moeten zijn.
Vette move van Fortuna! Ozyakup is een ouderwetse nummer 10. Technisch zal hij bij jullie gelijk de beste zijn. Was hij destijds bij Feyenoord ook. Uitstekende trap, veel overzicht. Het grote twijfelpunt zal zijn fysieke gesteldheid zijn. Duurt vrees ik wel even voor hij fit is.
 
Bovenaan