Fortuna Sittard Nieuws

zwammy

Well-known member
Haha verliezen van Twente en Ajax en de trainer buiten flikkeren. Dit word een heerlijk seizoen Fortuna volgen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

ALenstra

Well-known member
Ik snap ook niet waarom Sjors Ultee niet eerder ontslagen is. Niet dat hij een slechte trainer is maar omdat de eigenaar het gewoon niet in hem ziet zitten. En als je een zwaargewicht als Burak Yilmaz haalt dan weet je gewoon dat die alles gaat bepalen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap ook niet waarom Sjors Ultee niet eerder ontslagen is. Niet dat hij een slechte trainer is maar omdat de eigenaar het gewoon niet in hem ziet zitten. En als je een zwaargewicht als Burak Yilmaz haalt dan weet je gewoon dat die alles gaat bepalen.
Dat gevoel krijg je al langere tijd inderdaad. Vorig seizoen was het ook al kantje boord en dat had denk ik vooral te maken dat men geen geschikte vervanger kon krijgen. Nu met Burak Yilmaz in de selectie zal het wel gemakkelijker worden om een trainer uit het buitenland aan te stellen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap ook niet waarom Sjors Ultee niet eerder ontslagen is. Niet dat hij een slechte trainer is maar omdat de eigenaar het gewoon niet in hem ziet zitten. En als je een zwaargewicht als Burak Yilmaz haalt dan weet je gewoon dat die alles gaat bepalen.

Spot on! Neem dan in de voorbereiding van Ultee afscheid. Belachelijk om afscheid te nemen na drie duels met o.a. FC Twente en Ajax.

Maar laten we hopen dat ze Fatih Terim aanstellen. Ik zie dat Arda Turan nog transfervrij op te halen is.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zou niet verrast zijn als ze nu met een Fatih Terim, Hikmet Karaman of Sergen Yalcin zouden komen aanzetten.
Senol Günes is ook een bekende Turkse trainer zonder club.

Fatih Terim in de Eredivisie zou wel legendarisch zijn hoor. Heetgebakerde discussies met Güzübüyük in het Turks, boos weglopen bij de stomme interviews van Jeroen Stekelenburg, Valentijn Driessen de huid volschelden. Zin in!
 

Pascallovic

Well-known member
Senol Günes is ook een bekende Turkse trainer zonder club.

Fatih Terim in de Eredivisie zou wel legendarisch zijn hoor. Heetgebakerde discussies met Güzübüyük in het Turks, boos weglopen bij de stomme interviews van Jeroen Stekelenburg, Valentijn Driessen de huid volschelden. Zin in!
Hij moet dat bij kontenkruiper Joep Schreuder doen. :love:
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
De timing is wel heel raar. Maar dat Sjors Ultee niet de geschikte man is voor deze klus, zag zelfs een blinde toch al maanden geleden?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zal wel aan mij liggen dan. Ik baseer me op interviews, moet ik gelijk zeggen. Maar als ik hem daar zie en hoor, heb ik niet het idee dat ik naar een man sta te luisteren die leidinggeeft aan een betaald voetbalteam, met iemand als Yilmaz in de selectie. Sjors Ultee zal best een aardige trainer zijn, maar ik zie het gewoon helemaal niet voor me hoe hij het overwicht bewaart in de kleedkamer.

En ja, je kunt je afvragen of Fortuna er op de lange termijn mee geholpen is om langzaamaan te transformeren in de betaald voetbalversie van Turkiyemspor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zijn prestaties bij Fortuna waren nochtans goed, dat lijkt me toch het belangrijkst.
Eerste seizoen, absoluut. Maar vorig seizoen was er toch ook veel kritiek en redde Fortuna het ternauwernood? Maar goed, misschien zit ik er helemaal naast. Zal het er eens met Janssen over hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Eerste seizoen, absoluut. Maar vorig seizoen was er toch ook veel kritiek en redde Fortuna het ternauwernood? Maar goed, misschien zit ik er helemaal naast. Zal het er eens met Janssen over hebben.
Prima tweede seizoenshelft gedraaid en ik dacht ook dat handhaven de doelstelling was bij Fortuna, geloof niet dat play offs voor Europees voetbal de doelstelling was.

En wat de alles en iedereen prutser noemende Janssen ervan vindt zegt mij niet zoveel. Kun je de wat genuanceerdere fortuna1987 net zo goed vragen.
Ik ga niet beweren dat Ultee een toptrainer is maar wat jij zegt (dat een blinde kan zien…) is wel weer het andere uiterste.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima tweede seizoenshelft gedraaid en ik dacht ook dat handhaven de doelstelling was bij Fortuna, geloof niet dat play offs voor Europees voetbal de doelstelling was.

En wat de alles en iedereen prutser noemende Janssen ervan vindt zegt mij niet zoveel. Kun je de wat genuanceerdere fortuna1987 net zo goed vragen.
Ik ga niet beweren dat Ultee een topteainer is maar wat jij zegt (dat een blinde kan zien…) is wel weer het andere uiterste.
Je hebt gelijk, was wat ongenuanceerd. Ik vond het niet verrassend dat Ultee zou bezwijken en dacht dat ik zeker niet de enige zou zijn. Maar verder volg ik het te weinig om te oordelen of hij een goeie trainer is, of niet.

Fortuna1987 zijn mening over dit verhaal zou ik zeker graag willen lezen hier. De reden dat ik Janssen noemde is omdat ik hem over een paar weken in het echt zie, met een biertje erbij.
 
Bovenaan