Fortuna Sittard Nieuws

Maasveld

Well-known member
Op VI is te lezen dat Fortuna naast de transfersom van 2 miljoen ook nog een betere aanbieding aan Vlap deed dan die hij nu bij Twente ondertekende. Is de Postcode Loterij Straatprijs soms in Sittard gevallen?
Erdogan moet toch ergens zijn geld aan uitgeven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fortuna haalt ook Rodrigo Guth en Inigo Cordoba... Wtf gebeurt er allemaal in Sittard?
 

Joost

Well-known member
Fortuna moet onderdeel worden van een groep van clubs en groeien naar het linkerrijtje. Dat is het plan van de nieuwe investeerders.
Voor het komende seizoen is het salarisbudget alvast verdubbelt.
 

Joost

Well-known member
Toen Roda ooit sponsoren benaderde uit Sittard en omgeving was enorme ophef. Maar ze laten nu zelf ook geen moment onbenut. Kolderiek.
 

Maasveld

Well-known member
Het zal mij benieuwen. Zou me niets verbazen als dat Azerion de stekker eruit gaat trekken als het niet snel succesvol wordt.
 

fortuna1987

Well-known member
Lijkt me ook. Bassett vandaag officieel gepresenteerd, wordt rechtstreeks van Colorado gehuurd, maar Feyenoord houdt de koopoptie.

Zou mooi zijn als er nog een type Tekie bijkomt en een back up centraal achterin, maar we mogen niet klagen deze transferzomer. Denk dat het heel lang geleden is dat we zo vroeg de beoogde basis 11 al bijeen hadden.
 

fortuna1987

Well-known member
Fortuna gaat mogelijk Yassine Benrahou huren van Nimes. Vorig jaar nog 10 doelpunten en 8 assists in Ligue 1, dat zijn prima statistieken voor een speler van een degradant. Ken hem verder niet, maar lijkt een versterking te zijn.
 

Jef400

Well-known member
Paniekvoetbal. Maar kom op hé. Het is pas 22 augustus. De scholen zijn in de meeste regio's nog geen eens begonnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zet hem dan op straat direct aan het eind van afgelopen seizoen. Nu hebben hij en de selectie een voorbereiding voor jan met de korte achternaam gedraaid.

Ben benieuwd welke rol een Burak Yilmaz en de rest van de Turkse delegatie hierin speelt. Hij was afgelopen zaterdag wel erg druk bezig in het veld met coachen en spelers toespreken. Zelfs vlak voor de aftrap van de tweede helft zag je toch een serieuze discussie tussen Yilmaz en een andere speler.
 
Bovenaan