Fortuna Sittard Nieuws

Pascallovic

Well-known member
Ben ook niet verrast dat Ultee eruit ligt, maar dat heeft ook met de ontwikkelingen bij de club te maken. Heeft netjes zijn doelstelling gehaald laatste 2 seizoenen, dus dan doe je iets goed en ben je geen prutser. Zie er geen grote trainer in, maar heb ook niet het idee dat hij minder is dan trainers als Hake, Buijs, Steijn, Pascal Jansen en Oosting. Een gemiddelde trainer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies dat. Gaat ook echt nog wel een volgende club vinden. Almere City gaat sowieso nog haar trainer ontslaan dit jaar en zo zullen er wel meer clubs zijn.
 

Mario

Well-known member
Natuurlijk komt er een Turkse coach. Yilmaz wil zijn trainerschap starten bij Fortuna, dat zal hij willen doen bij een Turkse trainer.
 

erka

Well-known member
Ik las dat Yilmaz nu ook de training bepaalt. Die twee vervangers van Ultee zijn er voor nop.
 

fortuna1987

Well-known member
Als hij er een rondje voor de supporters bij doet, vind ik het prima.

Op zich niet heel vreemd dat Yilmaz nu de leiding neemt gezien de plannen voor de toekomst en zijn ervaring op het hoogste niveau. Meer benieuwd wie het gaat overnemen, en inderdaad de vraag of we weer een Ultee-Hofland constructie gaan krijgen.

Ultee was in principe een redelijke trainer voor Fortuna, alleen hebben we nu al ruim een seizoen de zaken achterin niet op orde. Behalve dat er vorig seizoen in de eerste seizoenshelft kan worden opgemerkt dat de verdediging kwalitatief erg beperkt was, is het bizar als je ziet hoeveel tegengoals we in die periode hebben geïncasseerd. Geen intentie tot aanvallend voetbal en ook met 5 verdedigers nog regelmatig met 4-0 of 5-0 naar huis gaan, pleit niet voor Ultee. Ook het wisselbeleid was vaak niet te volgen, zie bijvoorbeeld afgelopen zaterdag waar hij mijns inziens Gladon had moeten laten staan.
 

Jef400

Well-known member
Ik vind het interview met Ars en de trots aangekondigde reactie van Fortuna ook niet sterk. Als dat het indianenverhalen zouden zijn en het proces niet klopt. Als proces de reden is had je hem van de zomer al op straat gezet..
 
Bovenaan