Ik ben dus een carri?re met Eupen begonnen. Met de steun van de Qatari moet het niet moeilijk zijn om binnen afzienbare tijd binnen Belgi? een goeie ploeg in Eerste Klasse te zijn.
Zoals verwacht is de huidige selectie al te goed voor de Tweede Klasse. Er zit veel ervaring achterin uit de Eerste Klasse en Spaanse ervaring voorin. Die combinatie zorgt er voor dat ik weinig problemen ken, al wil ik nog weleens punten verspelen omdat ik ook wat Afrikaanse talenten de kans wil gunnen. En mijn Belgische doelman is niet best, dus staat Ali van 18 op goal. Dat is wel een talent, alleen nog iets te jong als 1e doelman, dus onder de lat rouleer ik. Voormalig Standard-talent Arnor Angeli is na een mislukt Italiaans avontuur transfervrij opgepikt om wat meer Belgische spelers in de selectie te hebben. Wat scheelt is dat veel Afrikaanse talenten na de winterstop als zelf opgeleid gelden omdat ze al een paar jaar voor Eupen spelen, dus dan wordt het veel makkelijker om aan de competitieregels te voldoen. Nu is het nog weleens puzzelen hoe mijn bank eruit komt te zien.
Wel grappig trouwens dat ik voormalig Real Madrid-goalie Bodo Illgner heb kunnen aantrekken als technisch directeur.