Football Manager

Lennard95

New member
29f6fc9d953e89fdfebbce5950d5a91f.png

Promotie :rumcolaa:

Batigoal

Well-known member
Mooie verhalen :duim:

Met Wimbledon werd ik uiteindelijk 10e en verloor ik de League Cup finale. Geen Europees voetbal, maar wel financieel gezond. Ik heb 9 maanden bij Charlton mijn thuisduels moeten spelen ivm de uitbreiding van mijn stadion, maar begin april was dat klaar en nu heb ik een stadion met dik 20.000 stoeltjes. Het was 13.000, dus een flinke uitbreiding. Nu ik wat centjes heb, kan ik eindelijk goede jeugdspelers halen ipv dure oudjes die nog een seizoen meekonden. De twee besten zijn Ally Quinn (20, D/RC), een Schotse rots in de verdediging, die uiteraard bij Celtic speelde en Martin Odegaard kwam transfervrij van Real Sociedad naar Londen. Niet zo goed als gehoopt, maar uiteraard een welkome versterking. Mijn keeper is niet de beste, maar is wel keeper van Engeland-21 en krijgt van mij gewoon de voorkeur. Zal vast wel punten kosten, maar goed.

Selectie:
AQWe2dj.png

Eerste duel: 0-5 zege bij Hull, hoppa

Mooie selectie! Je gaat best snel door de seizoenen; gebruik je FM Classic?

Batigoal

Well-known member
PAOK-Panathinaikos.png

Zo doet je dat, een overwinning boeken tegen de koploper (en bovendien aartsrivaal).

In Griekenland wordt niet zo heel veel gescoord, dus best opmerkelijk, zeker voor een topwedstrijd.

PAOK_toeschouwers.png

Toch hebben de Grieken soms gewoon geen zin in een potje voetbal. ;)

Satyr

Administrator
Forumleiding
Man Utd heeft zo'n beetje alles gewonnen de laatste twee jaar (op 1 landstitel na), maar een League Cupje aan mij gunnen ho maar...

j3i91Oy.png

Satyr

Administrator
Forumleiding
Žuti;51323 zei:
Oei, das wel erg zuur.

Ach ja, ik krijg gewoon heel veel tegengoals, maar scoor er ook genoeg. Vorig jaar werd ik 10e met een doelsaldo van 82-84, het jaar ervoor (met 9 nederlagen in de eerste 9 duels) had ik 66-82.

Joost

Well-known member
Wat een tempo hebben jullie, ik doen een maand over een seizoen als ik vlot bezig ben.

Nog 9 wedstrijden dit seizoen met Cosenza en we maken ons waarschijnlijk op voor de nacompetitie. In de vorige pot werd we helemaal weggespeeld bij Novara en 5-1 was nog een magere afspiegeling van de wedstrijd. Het verschil is nu 7 punten met Novara en Ternana en 6 met Pescara. De ploegen zijn wel enorm aan elkaar gewaagd. Wij hebben na 33 duels 18 zeges, 4 gelijke spelen en 11 nederlagen. Het team dat kampioen wordt heeft minstens 10 keer verloren.

?

?uti

Guest
38,5 miljoen, maar dan heb je ook wat. Komt van Real Madrid Castilla waar hij pas 2 wedstrijden had gespeeld.

Deze jongen ga ik de komende jaren langzaam brengen tot de nummer ??n spits van mijn team.
WOptN6hU.png

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mwah, aardig spitsje ;) Wat een salaris joh, hahaha.

Ik ga met Wimbledon Europa in, ik had er niet eens aan gedacht, maar de nummer 6 in Engeland mag ook de EL in ivm de bekerwinst van man Utd. Ik werd trouwens geen 6e maar 5e, want Liverpool had een enorme terugval, al wonnen ze natuurlijk wel bij mij. Op speeldag 38 was Liverpool - Everton, Everton moest winnen om 6e te worden en deed dat: 0-3!

?

?uti

Guest
Mwah, aardig spitsje ;) Wat een salaris joh, hahaha.

Ik hoef tegenwoordig niet meer op een ton meer of minder te kijken.
In totaal voor 86 miljoen uitgegeven aan vier breedte versterkingen.

In de winterperiode ook al voor 74 miljoen euro aan talenten ingekocht. (Ik had ook voor 258 miljoen aan vedetten verkocht)

8G08m3Ts.png

ta0HQCnH.png

qJRV4wFr.png

Ik ga met Wimbledon Europa in, ik had er niet eens aan gedacht, maar de nummer 6 in Engeland mag ook de EL in ivm de bekerwinst van man Utd. Ik werd trouwens geen 6e maar 5e, want Liverpool had een enorme terugval, al wonnen ze natuurlijk wel bij mij. Op speeldag 38 was Liverpool - Everton, Everton moest winnen om 6e te worden en deed dat: 0-3!

Mooi resultaat. Vanaf nu doorpakken, ben benieuwd!

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat heb je goed gedaan, mooi ook dat er een tweede club mee gegroeid is

Žuti;51456 zei:
Mooi resultaat. Vanaf nu doorpakken, ben benieuwd!

Nee, ik heb echt een topseizoen gehad en hoger gaat echt niet. Ik heb in 3 seizoenen 7 punten gepakt tegen Man Utd, Chelsea, Arsenal en Spurs (de top-4 van de laatste drie jaar) City is steeds 5e geworden, alleen dit seizoen werden ze 8e.

Batigoal

Well-known member
Ben net voor het eerst gestart hiermee, hebben jullie nog tips?

Heb je ooit eerder Football Manager gespeeld? Zo nee, begin dan met een topclub waarmee het eenvoudig is wedstrijden te winnen, zoals Bayern M?nchen, zodat je de basis van het spel onder de knie krijgt.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik zou beginnen met een club die je haat, dan is het verliezen niet zo erg.

Bovenaan