De opstelling van Boskamp spreekt mij wel aan.
Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, El Ahmadi, Karsdorp; Kuyt, Kramer en Elia.
Mij niet zo. Het is zoals Max al zegt, Karsdorp moet gewoon rechtsback. Het is al erg genoeg dat we geen fatsoenlijke speler hebben die linksback kan spelen, waardoor daar noodgedwongen een centrumverdediger moet staan. Laten we op rechts dan in elk geval wel met iemand spelen die langs de zijlijn de aanval van impulsen kan voorzien. Het is namelijk ook niet zo dat we breed zitten in de aanvallers en middenvelders die kansen kunnen cre?ren.
Wat dat betreft is het statistiekje van Fabian behoorlijk veelzeggend. Het gaat (eigenlijk al maanden) ronduit waardeloos. De drie lucky overwinningen op een rij verbloemden het ??n en ander. Namelijk dat Feyenoord al sinds februari ofzo structureel ondermaats presteert en vooral onwijs slecht voetbalt. Dan hoop je dat er een kentering komt door de imput van een nieuwe trainer. Een jonge trainer ook nog, die bij twee van de grootste clubs ter wereld heeft gespeeld, waar er bij uitstek altijd aanvallend gedacht werd. En toch gaat ook deze trainer uit van de controle. Vooral niet verliezen, daar draait het schijnbaar om. Terwijl het al ik weet niet hoe vaak is gebleken dat de aanval in heel veel gevallen de beste verdediging is.
Echt, ik ben er gewoon nog steeds ziek van, van gisteren. En dat is best lang geleden, dat ik er zo ziek van was. Puur omdat we zo gigantisch ondermaats hebben gespeeld door een verkeerde tactiek en een waardeloze opstelling.