Feyenoord 2016 - 2017

Jamel

Administrator
Forumleiding
Berghuis brengt het allemaal een stuk genuanceerder dan hierboven impliceert. Hij wil ontzettend graag spelen. Hij is naar Feyenoord gekomen omdat hij bij Watford op de bank zat. Terwijl hij ontzettend gretig is. En dat straalt hij trouwens ook in alles uit. Tegelijkertijd zegt hij ook dat hij geduld moet hebben en hij vindt dat Toornstra momenteel ook moet spelen, omdat hij het heel goed doet. Dus nee, ik hoor geen speler die vindt dat hij zomaar een basisplek te eisen heeft.

Met Elia is natuurlijk mooi kut. Dan zal Bilal wel gaan spelen, want Berghuis is voor de rechterkant gehaald. Al hoop ik dat Gio gewoon Berghuis op gaat stellen. Je kan ook Kuyt linksbuiten zetten en Toornstra op '10'.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kuyt kunnen we makkelijker overslaan als hij gewoon tegen de linkerlijn speelt. Dus daar worden we sterker van.
 

JMD

Well-known member
Kuyt kunnen we makkelijker overslaan als hij gewoon tegen de linkerlijn speelt. Dus daar worden we sterker van.

Als je sterker wordt als je Kuijt makkelijker kan overslaan, is de bank dan niet een betere plek voor hem?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Ik weet niet wie het van de week aanhaalde, maar zelfs leiderschap toont Kuyt niet meer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nico is basisspeler bij de nationale ploeg van Denemarken en scoorde beide goals tegen Liechtenstein tot nu toe.
 
Bovenaan