Feyenoord 2016 - 2017

DeftonesJP

New member
Ik las dat kramer zei dat ze toch wel weer bij hem uit gaan komen. Zelfreflectie is een zeldzaam vermogen in de sportwereld he?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik las dat kramer zei dat ze toch wel weer bij hem uit gaan komen. Zelfreflectie is een zeldzaam vermogen in de sportwereld he?

Mwah, vond die teksten niet zo schokkend. Moet hij dan zeggen dat hij zich richt op een positie op de bank?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die nieuwe spits zit vol ambitie. Hij vindt Feyenoord een prima eindstation.
 

Fabian

Active member
Ik laat me niet verblinden door cijfertjes. Kramer is een matige spits die voetballend Feyenoord niets heeft gebracht. Juist door hem was het voetballend vaak moeizaam.

Zoveel makkelijker als een spits kan meevoetballen.
 

Abubakari

Well-known member
Goed dat Dirk er is deel I
Toen Elia na de 3-0 weer met de scheenbeschermer in zijn mond begon te rennen, had Dirk Kuyt genoeg gezien. De aanvoerder riep de aanvaller tot de orde, zo vertelde oud-voetballer Arnold Bruggink bij FOX Sports na het zien van de beelden.
Dirk is een ervaren prof en dan weet je zoiets.
Eljero Elia was blij met de waarschuwing van Dirk Kuyt dat hij zijn scheenbeschermer beter niet in zijn mond kon stoppen. De Feyenoord-aanvaller deed dat nadat hij scoorde tegen FC Groningen, totdat de aanvoerder van de Rotterdammers hem terechtwees.
 

JMD

Well-known member
Zal Berghuis blij mee zijn. Begint al te roepen dat ie niet voor de bank gekomen is.

Nou snap ik dat laatste wel... Je zit op de bank bij Watford, levert geld in om bij Feyenoord te kunnen spelen (die je erg graag wilde hebben), dan ga je daar niet ook op de bank zitten.
 

DeftonesJP

New member
Klopt maar het is toch ook logisch dat die jongen gebracht wordt met invalbeurten? Hij zit koud bij de club en z'n concurrentie doet het goed.
 

Batigoal

Well-known member
Op basis waarvan zou je Berghuis zomaar in de basis zetten? Elia is qua naam niets minder als concurrent. Ik zou zelfs zeggen dat Elia normaal gesproken altijd de voorkeur hoort te krijgen gezien zijn ervaring.
 
Bovenaan