Ik las dat kramer zei dat ze toch wel weer bij hem uit gaan komen. Zelfreflectie is een zeldzaam vermogen in de sportwereld he?
Niet schokkend maar ik zie het alleen niet gebeuren. Ik mag toch hopen dat die nieuwe spits beter is.
Die nieuwe spits zit vol ambitie. Hij vindt Feyenoord een prima eindstation.
Hoeveel heeft Kramer vorig seizoen eigenlijk gescoord?
Dirk is een ervaren prof en dan weet je zoiets.Toen Elia na de 3-0 weer met de scheenbeschermer in zijn mond begon te rennen, had Dirk Kuyt genoeg gezien. De aanvoerder riep de aanvaller tot de orde, zo vertelde oud-voetballer Arnold Bruggink bij FOX Sports na het zien van de beelden.
Eljero Elia was blij met de waarschuwing van Dirk Kuyt dat hij zijn scheenbeschermer beter niet in zijn mond kon stoppen. De Feyenoord-aanvaller deed dat nadat hij scoorde tegen FC Groningen, totdat de aanvoerder van de Rotterdammers hem terechtwees.
Zal Berghuis blij mee zijn. Begint al te roepen dat ie niet voor de bank gekomen is.Elia 4 weken uitgeschakeld, schouderblessure (opgelopen tegen Groningen)
Zal Berghuis blij mee zijn. Begint al te roepen dat ie niet voor de bank gekomen is.