Feyenoord 2016 - 2017

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heeft geen zin, maar is wel leuk voor de mensen van die club.... Hopelijk was er veel publiek, dan komen ze wel uit de kosten.

Overigens begreep ik dat Feyenoord vorig seizoen zo min mogelijk tegen amateurs wilde oefenen. Kennelijk is dat nu veranderd?

Ruim 4000 toeschouwers, begreep ik. Komt wel goed dus. Wat ik wel raar vind is dat ze helemaal in Driel speelden. Waarom niet ??n of andere amateurclub in deze regio?

Het klopt wel wat je zegt. We hadden deze wedstrijd en volgende week nog eentje tegen Rijnsburgse Boys. Voor de rest geen amateurs meer (Union Berlin, Anderlecht en Valencia).
 

Unregistere

Well-known member
Misschien had Driel iets te vieren. Of ze zijn amateurpartner, kan ook. Met 4.000 toeschouwers en horeca moeten ze wel uit de kosten komen in elk geval.
 

SanMark.

Well-known member
Ruim 4000 toeschouwers, begreep ik. Komt wel goed dus. Wat ik wel raar vind is dat ze helemaal in Driel speelden. Waarom niet ??n of andere amateurclub in deze regio?
).

Omdat Feyenoord een landelijke club is. Met in heel het land supporters om de ??n of onbegrijpelijke reden.

Dus wil je aan klantenbinding doen dan moet je eens in de vijf a zeven jaar elke regio aandoen.
 

Unregistere

Well-known member
Wat kost het als Feyenoord komt voetballen ?

Ik heb nog even in mijn mail gezocht of ik het nog vinden van onze duels met Feyenoord uit 2013 en 2014, maar kom geen bedragen meer tegen. In elk geval wel een bedrag met vier nullen, als ik het me goed herinner.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele goede eerste helft van de beoogde basis tegen Anderlecht! Twee goals van Kuyt zorgen voor een verdiende 2-0 ruststand. Tweede helft zullen er wel veel reserves gaan spelen, dus daar ga ik niet zoveel waarde aan hechten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Uitslag 1-3. Goed voetbal en drie prima goals. Jammer van die hele late tegentreffer. Voor de rest vooral positieve dingen gezien. Is ook weleens anders geweest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De reserves van Feyenoord speelden vandaag een besloten oefenduel tegen RKC. Op Varkenoord werd het 2-0 door goals van Kramer en Tapia.

Afgaande op deze opstelling zal Jones voorlopig eerste keeper en Jorgensen eerste spits zijn.
 
Bovenaan