Ach ja, ze hadden hen ook KKK kunnen noemen. Dan is K3 nog wat minder erg.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat we zullen starten met Kramer en Kazim. Het experiment met Kazim op links was niet geslaagd volgens Van Bronckhorst.
Helemaal nu je Elia hebt gehaald.
Die is naar eigen zeggen al niet wedstrijdfit, dus dat gaat vermoedelijk wel even duren. Hopelijk dat hij het einde van de maand klaar is voor een lange invalbeurt tegen PSV.
Als ik zo bepaalde filmpjes zag, is Elia behoorlijk fit. Hij zal van de week wel met Jong Feyenoord gaan spelen. Het is geen Bakkal, die met overgewicht zijn rentree maakte.
Binnen een maand wedstrijdfit is ook geen Bakkal die aan het einde van het seizoen nog geen wedstrijd kon voetballen. Elia ziet er inderdaad op het oog best fit uit, maar als hij zelf al begint over dat hij nog niet wedstrijdfit is dan reken ik er niet op dat hij er al heel snel staat. Inderdaad bij Jong Feyenoord meedoen net zoals Feyenoord met Van der Heijden al van plan was.
2+1 duel schorsing voor Karsdorp, da's wel belachelijk veel. 0+0 zou beter passen
2+1 duel schorsing voor Karsdorp, da's wel belachelijk veel. 0+0 zou beter passen
Hoeveel kreeg die moordenaar van Rapid Wien ook alweer?