Feyenoord 2016 - 2017

Jamel

Administrator
Forumleiding
De beloften zijn hun seizoen begonnen met een nette 1-3 overwinning op Heerenveen. Jari Schuurman maakte er twee en onze nieuwe spits tekende vanaf de stip voor de 1-2.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na drie kwartier Kramer in actie te hebben gezien ben ik er alweer helemaal klaar mee. Het is zo mogelijk nog erger dan ik dacht. Zelfs Te Vrede wint meer persoonlijke duels en heeft een betere techniek. Echt, wat een verschrikking!

Vilhena valt daarentegen wel positief op en niet alleen door zijn goal. Die jongen verdient een basisplaats. Gewoon de beste mmiddenvelder die we hebben.

Gustafson bevalt ook prima. Geweldige loopacties, uitstekende techniek en overzicht. Prima hoor!

Elia oogt erg gretig en afgetraind maar mist inderdaad nog een beetje ritme.

Op naar de tweede helft!
 

fr-keff

Active member
Wel gescoord toch? Volgens mij moet een spits scoren. Als je een voetballende spits wil zien kijk je maar naar de Champions League. ;)

EDIT: Zie dat hij pas scoorde na jouw post. Het helpt dus.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Na drie kwartier Kramer in actie te hebben gezien ben ik er alweer helemaal klaar mee. Het is zo mogelijk nog erger dan ik dacht. Zelfs Te Vrede wint meer persoonlijke duels en heeft een betere techniek. Echt, wat een verschrikking!

Vilhena valt daarentegen wel positief op en niet alleen door zijn goal. Die jongen verdient een basisplaats. Gewoon de beste mmiddenvelder die we hebben.

Gustafson bevalt ook prima. Geweldige loopacties, uitstekende techniek en overzicht. Prima hoor!

Elia oogt erg gretig en afgetraind maar mist inderdaad nog een beetje ritme.

Op naar de tweede helft!

Whaha gaat weer lekker dus. Probleem is dat jouw voetbalvisie niet aansluit op de club haar voetbalvisie. Zondag gewoon weer Toornstra en El Ahmadi aan de aftrap of anders Immers. Onbegrijpelijk dat je vijf wedstrijden op rij Toornstra en El Ahmadi gigantisch slecht ziet spelen en dat die twee maar blijven staan. Kennelijk kunnen Schuurman, Vilhena en Gustafson er geen kut van.

Ik had overigens gehoopt dat Kramer iets beter kon voetballen dan Te Vrede. Mocht het echt niets worden, kunnen we hem altijd nog al pinchhitter gebruiken. Dat lijkt hij wel aardig te kunnen. Dan maar lekker Achahbar in de basis, wat ook nooit meer gaat gebeuren.

Jamel probeerde een boodschap van Janssen door te geven, maar ik verstond het niet goed.

Jamel deed Janssen zijn accent ook na?
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Whaha gaat weer lekker dus. Probleem is dat jouw voetbalvisie niet aansluit op de club haar voetbalvisie. Zondag gewoon weer Toornstra en El Ahmadi aan de aftrap of anders Immers. Onbegrijpelijk dat je vijf wedstrijden op rij Toornstra en El Ahmadi gigantisch slecht ziet spelen en dat die twee maar blijven staan. Kennelijk kunnen Schuurman, Vilhena en Gustafson er geen kut van.

Ik had overigens gehoopt dat Kramer iets beter kon voetballen dan Te Vrede. Mocht het echt niets worden, kunnen we hem altijd nog al pinchhitter gebruiken. Dat lijkt hij wel aardig te kunnen. Dan maar lekker Achahbar in de basis, wat ook nooit meer gaat gebeuren.

Ja serieus, het was echt heel erg. En dan de mensen die zeggen dat het om de goals gaat, tsja. Meneer tikt een niet te missen bal binnen en de tweede was een blunder van de keeper. Het is gewoon schrijnend om te zien dat hij in dit elftal zo gigantisch uit de toon viel. Op vrijwel iedereen was iets positiefs aan te merken, behalve op hem. Op een gegeven moment begon iedereen op de tribune te lachen toen hij aan de bal kwam, zo kolderiek zag het er uit.

Er lopen nu drie min of meer dezelfde type spitsen in de eredivisie rond; Kramer, Havenaar en Te Vrede. En ik denk echt dat wij gewoon de minste van de drie hebben.

Verder wel genoten trouwens. Op de laatste 20 minuten na, toen het aardig wegzakte, was het behoorlijk goed van Feyenoord kant. Hoog tempo, veel druk en vooral heel veel kansen. Had vandaag dubbele cijfers moeten worden. Grote uitblinker was Vilhena, maar ook Nieuwkoop, Achahbar en Gustafson vielen positief op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nieuwkoop dus rechtsback en ik las dat Schuurman nog een groot deel van de wedstrijd speelde en Slabbekoorn en Hamer mochten invallen. Hoe speelde Schuurman, Slabbekoorn en Hamer?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nieuwkoop dus rechtsback en ik las dat Schuurman nog een groot deel van de wedstrijd speelde en Slabbekoorn en Hamer mochten invallen. Hoe speelde Schuurman, Slabbekoorn en Hamer?

Schuurman was een beetje onzichtbaar. Heeft hij wel vaker last van, is iets waar hij echt nog aan moet werken. Maar wat je wel ziet is dat hij potentie heeft. Paar goede loopacties en passes.

Slabbekoorn kon me wel bekoren. Viel in als vervanger van Elia, dus linksbuiten, en had wel een aantal prima acties. Miste wel een enorme kans trouwens, maar zijn dribbels waren niet verkeerd.

Hamer viel net tekort in om daar echt een oordeel over te vellen. Wel een bijtertje en technisch prima.
 
Bovenaan