Feyenoord 2016 - 2017

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad ook zo'n verkeerd voorbeeld. Is als stand-in gehaald achter eerst Van Hooijdonk en later Kuyt. Notabene van het strand geplukt omdat hij eigenlijk zijn voetbalcarri?re had be?indigd. In die rol heeft hij het prima gedaan. Bombarda was in tegenstelling tot Kazim wel een spits die je er in de wedstrijd erbij kan zetten. Een spits die positie kan kiezen, als aanspeelpunt kan functioneren en snel kan draaien. Geen miskoop, maar een voorbeeld van een goedkope en goede oplossing.
 

Ivanhoe

Active member
Hoeveel keer scoorde hij precies voor Feyenoord in twee seizoenen Max? Hint: je hebt maar 1 hand nodig.
 
?

?uti

Guest
Hoeveel keer scoorde hij precies voor Feyenoord in twee seizoenen Max? Hint: je hebt maar 1 hand nodig.

Slechts 4 basisplaatsen in twee seizoenen, de overige wedstrijden was hij altijd invaller. Al met al dus niet enorm veel minuten voor Feyenoord gemaakt, wat het scoren ook lastig maakt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Precies. Als back up echter prima. Bombarda was een veel betere kapstok spits dan dat Kazim ooit zal worden.
 
Laatst bewerkt:

Ivanhoe

Active member
Nee een geweldige kapstok, die ook nog eens snel kon draaien en goed positie kon kiezen Maasveld, terwijl Kazim alleen maar valt en overtredingen maakt. Volgens mij zette hij El Ahmadi nog alleen voor de keeper afgelopen zondag. Begrijp me niet verkeerd, Kazim is echt geen topper, maar zo slecht als Max doet voorkomen is hij zeker niet.
 

Susa

New member
Zo is het maar net. Wat te denken van Mark Farrington en Marek Saganovski. Waren mooie tijden met deze top spitsen.
 

erka

Well-known member
David Connolly dan. Nog wekelijks wordt er terugverlangd naar de gouden tijden met deze man in de spits. Vooral door de penningmeester.
 

Susa

New member
Nu in alle ernst. Ik zou als ik Martin van Geel zou zijn proberen kolbein Sigthorson naar de Kuip te halen.

4-4-2 Dan heb je met Kuyt en Siggy een prachtig spitsenkoppel
 

erka

Well-known member
Feyenoord kennende zal het op het laatste moment toch wel Kramer worden. En omdat Kuyt ook moet spelen krijgt Kramer dan te weinig voorzetten en wordt t niks :cool:
 

Susa

New member
Met kramer wordt het zowieso niks. Dan heb ik nog meer vertrouwen in Dean Koolhof Als jonge talentvolle speler.

Gewoon even een vraagje tussendoor. Is Michel Breukers nog steeds de hoofdscout van Feyenoord?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De scouting bij Feyenoord is volgens mij al een eeuwigheid hetzelfde.
 
?

?uti

Guest
En Ove Kindval zal nog wel steeds scout Scandinavie zijn.....

Daar heb je bijzonder weinig aan dan. Als je kijkt naar wat Feyenoord door de jaren heen uit Scandinavi? heeft gehaald, in 2012 Harmeet Singh, en voor de volgende moet je al helemaal terug naar 2005, Alexander Ostlund. Johan Elmander nog in 2000 en daarvoor Henrik Larsson in 1993.

4 spelers in een tijd van 22 jaar, terwijl er toch zeer regelmatig grote talenten uit Scandinavi? komen.
Dan kan je er net zo goed niet scouten als dit de opbrengst is.
 
Bovenaan