Feyenoord 2016 - 2017

Jamel

Administrator
Forumleiding
En toch waren er genoeg wedstrijden waarin Kazim wel degelijk van waarde was. De laatste wedstrijden was ruk, zoals hij zelf ook al aangeeft. Maar een Kazim in zijn beste doen is voor Feyenoord gewoon een hele bruikbare speler.
 

Eresd?g?

Banned
Jamel, serieus? Kazim mist toch van alles teveel om een goeie spits te zijn. Het enige waar hij goed in is is zijn inzet. Dat is t dan.... Zelfs Achabar is stuk beter. Dat zegt toch wel genoeg?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jamel, serieus? Kazim mist toch van alles teveel om een goeie spits te zijn. Het enige waar hij goed in is is zijn inzet. Dat is t dan.... Zelfs Achabar is stuk beter. Dat zegt toch wel genoeg?

Bij AS Roma stonden ze te juichen en te dansen toen Kazim er geblesseerd vanaf moest. Dat zegt wel genoeg. Het is geen typische spits nee, maar wel een speler waar je als verdediger meestal een gruwelijk vervelende middag tegen hebt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Dat kan je na het laatste fluitsignaal vervolgens weer direct van je afgooien gezien hij toch vooral overtredingen maakt en verder eigenlijk op toevaltreffers na niets presteert. Tenzij hij je als een gek achterna komt na het laatste fluitsignaal, dan duurt het een paar minuten langer voordat de vervelende middag over is. Verder spelen we komend seizoen geen Europees voetbal en handhaaf je geen dure jongen voor een of twee wedstrijden in het seizoen.
 

Shayman

New member
En toch waren er genoeg wedstrijden waarin Kazim wel degelijk van waarde was. De laatste wedstrijden was ruk, zoals hij zelf ook al aangeeft. Maar een Kazim in zijn beste doen is voor Feyenoord gewoon een hele bruikbare speler.

Ach tuurlijk, veel betere opties zijn ook niet makkelijk te vinden en al helemaal niet transfervrij. Als ik de huidige selectie zie zou Feyenoord er volgens mij wel beter aan doen om over te gaan naar een 442 variant en dan kijken wat de beste klik met Kuyt geeft (Achahbar of Kazim) of durf te vari?ren afhankelijk van de situatie en tegenstander.
 

Eresd?g?

Banned
Bij AS Roma stonden ze te juichen en te dansen toen Kazim er geblesseerd vanaf moest. Dat zegt wel genoeg. Het is geen typische spits nee, maar wel een speler waar je als verdediger meestal een gruwelijk vervelende middag tegen hebt.
Ik kan zo 9 eredivisie spitsen opnoemen waarmee Feyenoord wel minimaal derde mee geworden zou zijn...
 

Eresd?g?

Banned
Ja, wat is in jouw ogen haalbaar en wat niet? Maar goed, hier mijn lijstje dan: Kramer, Uth, Tankovic, Locadia, Ogbeche, Necid, de Leeuw, Haller, Milik
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Zonder naar haalbaarheid te kijken:

Milik, Zivkovic, Sigthorsson, De Jong, Locadia, Achahbar, Traore, Necid, Uth, De Leeuw, Ogbeche, Haller, Boymans, Castagnios, Kramer en Van Weert. Uit dit rijtje met zestien spitsen moet je toch wel negen opties kunnen selecteren die beter zijn dan Kazim.
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat de helft niet eens mee kan komen met Feyenoord. Ik denk dat alleen De Jong, Depay, Kramer en Uth Feyenoord verder hadden geholpen.
 

erka

Well-known member
Ik denk dat de helft niet eens mee kan komen met Feyenoord. Ik denk dat alleen De Jong, Depay, Kramer en Uth Feyenoord verder hadden geholpen.

Milik ook nog wel. Haller had niemand kunnen voorzien. meeste namen hebben een heel wisselvallig seizoen gehad en is het ook maar de vraag of ze de druk aankunnen. Het is altijd makkelijker voetballen bij een kleinere club. Locadia, Sigthorsson en Zivkovic spelen dan wel bij een grote club, maar hebben nog niks bewezen.
 

De Wolf

Well-known member
Je ziet het aan Armenteros. Bij Feyenoord en Anderlecht kon hij niet meekomen. Bij Heracles en Willem II doet hij het prima.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Kazim kan iig ook echt niet en is een nogal dure kracht. Die heeft op een lager niveau het ook nooit laten zien, want niemand had het nog verzonnen om hem in de spits te zetten.
 

De Wolf

Well-known member
Zijn die opties dan beter dan Kazim? Ik zie er weinig tussen wat meer zou scoren voor Feyenoord. Het is ook totaal anders dan bij een provincieclubje. Ik gaf Armenteros al als voorbeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die vrijwel uitsluitend bij Feyenoord aan de zijkant heeft gespeeld.
 

erka

Well-known member
Bombarda, ook zo'n voorbeeld. Scoorde bij Groningen en Willem II ongeveer net zo veel als De Leeuw nu. Maar bij Feyenoord mislukt. Het is gewoon niet te vergelijken als spits. Net zoals een spits van pak m beet Emmen er 25 kan maken en het bij een middenmoter in de Eredivisie niet redt.

Je ziet het ook aan de zoektocht die Ajax al jaren heeft om een goede spits te vinden. Zelfde.
 
Bovenaan