Volgens mij hebben we dit seizoen de top van Kazim gezien
Jamel, serieus? Kazim mist toch van alles teveel om een goeie spits te zijn. Het enige waar hij goed in is is zijn inzet. Dat is t dan.... Zelfs Achabar is stuk beter. Dat zegt toch wel genoeg?
En toch waren er genoeg wedstrijden waarin Kazim wel degelijk van waarde was. De laatste wedstrijden was ruk, zoals hij zelf ook al aangeeft. Maar een Kazim in zijn beste doen is voor Feyenoord gewoon een hele bruikbare speler.
Ik kan zo 9 eredivisie spitsen opnoemen waarmee Feyenoord wel minimaal derde mee geworden zou zijn...Bij AS Roma stonden ze te juichen en te dansen toen Kazim er geblesseerd vanaf moest. Dat zegt wel genoeg. Het is geen typische spits nee, maar wel een speler waar je als verdediger meestal een gruwelijk vervelende middag tegen hebt.
Ik kan zo 9 eredivisie spitsen opnoemen waarmee Feyenoord wel minimaal derde mee geworden zou zijn...
Ik kan zo 9 eredivisie spitsen opnoemen waarmee Feyenoord wel minimaal derde mee geworden zou zijn...
Ik denk dat de helft niet eens mee kan komen met Feyenoord. Ik denk dat alleen De Jong, Depay, Kramer en Uth Feyenoord verder hadden geholpen.