Feyenoord 2016 - 2017

fr-keff

Active member
Met kramer wordt het zowieso niks. Dan heb ik nog meer vertrouwen in Dean Koolhof Als jonge talentvolle speler.

Koolhof zie ik al langere tijd graag bij Feyenoord... Maar volgens mij kijkt Martin van Geel niet eens in de Jupiler League. Clasie weg, JP weg, Vilhena weg en Karim en Immers is nog onzekerheid... Kan weer een leuke zomer worden.
 

Fabian

Active member
Ik bemerk dat Krabbendam weer bezig is geweest. Het verhaal El Ahmadi laat hij niet los. Nu heeft hij aangegeven te willen blijven, maar volgens Krabbendam zou hij ondanks die berichten toch liever willen vertrekken. Ik word een beetje moe van Krabbendam. Hij journaliseert altijd in een afbreuksfeertje over Feyenoord en komt dan ook nog eens met feiten die vaak niet correct zijn. Ik proef wat aversie van hem richting de huidige leiding en dat is voor de journalistieke onafhankelijkheid niet echt prettig.

Voorbeeld, volgens VI hebben we nauwelijks nog geld om de selectie verder te versterken vanwege de domme transfervrije komst van Kazim. Gouka (AD) kwam gisteren met het tegenovergestelde verhaal. Er zijn mogelijkheden om ook nu zonder een verkoop van Clasie te investeren. Dus waar ligt de waarheid dan weer? We hadden in ieder geval een geldpot om in de winter iets te kunnen doen die niet is aangesproken. Lijkt me niet dat dit aan een transfervrije speler is opgegaan. Kazim verdient echt geen miljoenen.

Overigens mocht er een club voor El Ahmadi komen, zou ik er niet heel afwijzend tegenover staan. Liever hij dan Clasie. El Ahmadi heeft zich verbeterd ten opzichte van zijn eerste seizoenen in De Kuip, maar je bent met hem toch veroordeeld tot breien. Clasie speelt nog vooruit, diep of zoekt de buitenspelers met een opening. El Ahmadi houdt van korte passjes die nauwelijks iets opleveren. Technisch perfect, maar het houdt eigenlijk de directheid van het elftal tegen.

Het vertrek van Clasie is ook nog niet zeker. Hij ligt nog vast t/m zomer 2018. Als er een goede club voor hem langskomt die een forse transfersom overheeft, prima. Maar dat moet ik eerst nog maar eens zien. Wellicht is Southampton die club, maar verder vraag ik het mij echt af.
 

Reza

Member
Krabbendam is volgens mij een beetje zoekende. Barslechte relatie met Feyenoord, dus ik vraag me af waar hij dit nieuws allemaal vandaan haalt. Dan neem ik liever het AD, TV Rijnmond en zelfs de Telegraaf meer serieus.

Ik denk dat in ieder geval Clasie wel zal vertrekken. Die transfer moet je hem ook gunnen. Zeker nu Feyenoord geen Europees voetbal gaat spelen. Immers mag ook weg, die voegt voetballend helemaal niets toe. Feyenoord moet in ieder geval een creatieve middenvelder binnen halen. Misschien Propper? Guiterrez van Twente? Ook een scorende spits. Wellicht Van Wolfswinkel? Hij deed het volgens mij niet heel slecht bij bij St Etienne.
 

Fabian

Active member
Ik denk dat in ieder geval Clasie wel zal vertrekken. Die transfer moet je hem ook gunnen. Zeker nu Feyenoord geen Europees voetbal gaat spelen. Immers mag ook weg, die voegt voetballend helemaal niets toe. Feyenoord moet in ieder geval een creatieve middenvelder binnen halen. Misschien Propper? Guiterrez van Twente? Ook een scorende spits. Wellicht Van Wolfswinkel? Hij deed het volgens mij niet heel slecht bij bij St Etienne.

Ik gun Clasie ook best een transfer maar niet ten koste van alles. Met een contract die nog drie jaar doorloopt, is het woord 'gunnen' wat misplaatst. Hij is gewoon een contractspeler met een hoge vraagprijs aan de broek. Feyenoord telt in deze. Voor hem moet er gewoon een goed bedrag tegenover staan. En wordt dat niet geboden dan blijft hij. En het lijkt me geen straf om voor Feyenoord te spelen. Als ik de media zo hoor en met name Krabbendam heeft dat er wel de schijn van. En dan moet er opeens iets gegund worden.

Overigens vertelt Krabbendam in het artikel oud nieuws. Southampton ge?nteresseerd, maar hij noemt ook Zenith... Daarvan heeft de zaakwaarnemer van Clasie allang aangegeven dat hij daar niet wil en gaat voetballen. Waarom dan nogmaals in je artikel daaraan memoreren?
 

Maasveld

Well-known member
Schalke zou toch ook ge?nteresseerd zijn mocht Khedira niet komen? Dat laatste lijkt inderdaad niet te gebeuren en dan is Schalke wel zo'n club die moeiteloos 10+ miljoen neerlegt.
 

Batigoal

Well-known member
Schalke zou toch ook ge?nteresseerd zijn mocht Khedira niet komen? Dat laatste lijkt inderdaad niet te gebeuren en dan is Schalke wel zo'n club die moeiteloos 10+ miljoen neerlegt.

Ik denk dat Schalke eerst weer vrede binnen de club wil krijgen voordat er nieuwe spelers komen.
 

Reza

Member
Ik gun Clasie ook best een transfer maar niet ten koste van alles. Met een contract die nog drie jaar doorloopt, is het woord 'gunnen' wat misplaatst. Hij is gewoon een contractspeler met een hoge vraagprijs aan de broek. Feyenoord telt in deze. Voor hem moet er gewoon een goed bedrag tegenover staan. En wordt dat niet geboden dan blijft hij. En het lijkt me geen straf om voor Feyenoord te spelen. Als ik de media zo hoor en met name Krabbendam heeft dat er wel de schijn van. En dan moet er opeens iets gegund worden.

Overigens vertelt Krabbendam in het artikel oud nieuws. Southampton ge?nteresseerd, maar hij noemt ook Zenith... Daarvan heeft de zaakwaarnemer van Clasie allang aangegeven dat hij daar niet wil en gaat voetballen. Waarom dan nogmaals in je artikel daaraan memoreren?

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Tuurlijk moet er een hoge transfersom voor hem betaald worden. Alleen gun ik hem een mooie club omdat hij Feyenoord jaren trouw is gebleven. Feyenoord kan natuurlijk vragen wat ze willen.

Feyenoord heeft tijdje terug geklaagd over Krabbendam bij VI, vanwege zijn stellingnames die nergens op gebaseerd zijn. VI is nogal tevreden over Krabbendam. Krabbendam heeft totaal geen lijntjes meer binnen de club. Dat geeft toch te denken.
 

Eresd?g?

Banned
Er schijnen momenteel meerdere clubs interesse te hebben in Clasie, Vilhena en Boetius. Die drie zullen dus hoogstwaarschijnlijk vertrekken. Komt iets van 15-20 miljoen totaal binnen. Maar flink deel daarvan zal toch ge?nvesteerd worden lijkt me....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er schijnen momenteel meerdere clubs interesse te hebben in Clasie, Vilhena en Boetius. Die drie zullen dus hoogstwaarschijnlijk vertrekken. Komt iets van 15-20 miljoen totaal binnen. Maar flink deel daarvan zal toch ge?nvesteerd worden lijkt me....

Je vergeet dat Immers en El Ahmadi ook nog vertrekken. Al wil Feyenoord voor de transfer van Immer gaan liggen. Bron: de grote duim van Krabbendam.
 

Eresd?g?

Banned
Dat je als club een transfer van Immers probeert te voorkomen.... Dat zegt eigenlijk alles over het huidige Feyenoord. Prioriteiten niet goed voor elkaar.
 

fr-keff

Active member
Vilhena en Clasie gaan wel vertrekken... De rest moet je nog maar zien. Immers mag wel een enkeltje 2de bundesliga. Frankfurt kan die mooi samen met Beugelsdijk spelen.
 

Fabian

Active member
Het is helemaal niet gezegd dat het waar is dat El Ahmadi wil vertrekken. Het is de tweede keer dat Krabbendam ermee komt en de eerste keer bleek het ook niet juist.
 
Bovenaan