Feyenoord 2016 - 2017

Fabian

Active member
Heeft Castagnois zich bij Twente ooit echt bewezen? Goede periodes werden telkens weer opgevolgd door slechte periodes. Ik vind hem verre van stabiel eerlijk gezegd.
Daarnaast kan hij qua doelpunten nu ook weer niet fenomenale cijfers voorleggen. Je hebt nooit zekerheden, maar scorend vermogen binnenhalen, lijkt me essentieel.
 

inhethoekje

Active member
Voordeel van hem is wel dat je hem in de diepte kan aanspelen, zijn we af van dat eeuwige gebrei voor we bij 16 zijn aangekomen en Nelom en co weer eens een kansloze voorzet afgeeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Feyenoord had hij wel een erg sterk jaar toen we rond plaats tien speelde. Het zijn echter geen cijfers om heel ver te gaan voor Castagnios.
 

Fabian

Active member
Voordeel van hem is wel dat je hem in de diepte kan aanspelen, zijn we af van dat eeuwige gebrei voor we bij 16 zijn aangekomen en Nelom en co weer eens een kansloze voorzet afgeeft.

Dat zou je met een Finnbogason bijvoorbeeld ook kunnen.

Bij Feyenoord had hij wel een erg sterk jaar toen we rond plaats tien speelde. Het zijn echter geen cijfers om heel ver te gaan voor Castagnios.

Als Finnbogason en Castagnois ongeveer even duur blijken, dan weet ik het wel. Ik lees dat de Basken voor hem een miljoentje of 3 a 4 zouden willen hebben. Je haalt dan in ieder geval iemand die zich al op het hoogste niveau in Nederland heeft bewezen met veel doelpunten.

Het is allemaal theorie hoor dit, maar toch.
 

Fabian

Active member
Hij heeft een heel matig seizoen gedraaid bij Sociedad. 2 doelpuntjes en komt nauwelijks aan de bak. Daar zou je van kunnen profiteren.

Maar ik kan niet in het hoofd van Van Geel kijken. Het is een idee die ik de wereld in slinger. Wellicht is het helemaal niet aan de orde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Echt heel veel fantasie heb je vaak ook niet nodig met Van Geel. Hij zal niet snel komen aanzetten met een speler waar wij nog nooit van hebben gehoord.
 

fr-keff

Active member
Echt heel veel fantasie heb je vaak ook niet nodig met Van Geel. Hij zal niet snel komen aanzetten met een speler waar wij nog nooit van hebben gehoord.

Zapata stond op zijn lijstje... Had ik tenminste nog nooit van gehoord. En Kazim ook niet. Alleen stond die niet op zijn lijstje maar kwam aangewaaid via Pierre.
 

Cees

New member
Zijn salaris zal in Spanje wel hoger liggen denk ik zo. Dan zal ie wel moeten inleveren. Maar verder lijkt me Finnbogason me een goede optie.
 

Maasveld

Well-known member

Eresd?g?

Banned
Ze kunnen natuurlijk proberen om Boymans te halen. Die heeft per 90 minuten iets meer gescoord dan Kazim volgens mij... Haller lijkt mij eerste spits volgend seizoen, dus Utrecht zal ervoor open staan. Maar goed, je hebt dan wel erg veel spitsen lopen in Rotterdam. Wellicht een ruil met Tevrede?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij inderdaad verstandig om de volgende twijfelaar binnen te halen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Even voor mijn beleving maar op welke positie komt Kuyt eigenlijk te spelen? Ik dacht in de spits maar als ik dit topic een beetje door lees dan krijg ik de indruk dat hij daar juist niet komt te spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Even voor mijn beleving maar op welke positie komt Kuyt eigenlijk te spelen? Ik dacht in de spits maar als ik dit topic een beetje door lees dan krijg ik de indruk dat hij daar juist niet komt te spelen.

Speelt sinds zijn vertrek bij Feyenoord al niet meer op die positie. Gezien Van Geel heeft verkondigd om voor Guidetti, Kazim en Kuyt te gaan, ben ik er eigenlijk vanuit gegaan dat Kuyt niet voor de spits positie is gehaald.
 
Bovenaan