Feyenoord 2016 - 2017

JFK

Well-known member
Leuke speler hoor, maar dat was het dan ook wel.
Laat Van Geel maar even verder tukken.
 

Fabian

Active member
Ik vind die Jahanbakhsh geen verkeerde speler overigens. Vond ik vorig seizoen al toen NEC zo dramatisch speelde. Hij was de enige die positief opviel.
 

Miramar

Well-known member
Uhmmmm....Vreemd volk daar in Rotterdam...

Inderdaad, als een blind paard als Manu twee goals maakt moet ie al een standbeeld. Dus als Jahanbahks' vrouw graag boodschappen doet in Rotterdam rollen de supporters van geluk al over elkaar heen. "Kom op Martin.....halen!!!"

Ik krijg er steeds meer genoeg van.
 

erka

Well-known member
Jahanbaks is wel een goede speler hoor, ook toen NEC degradeerde stak hij er echt wel bovenuit. Wat Fabian zegt.

Maar dan weet ik nog niet of hij geschikt zou zijn voor Feyenoord. Misschien eerst ns bij Willem II of ADO ofzo proberen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We hebben vorige zomer al ge?nvesteerd in niet urgente posities. Laten we het deze zomer anders doen.
 

Miramar

Well-known member
We hebben vorige zomer al ge?nvesteerd in niet urgente posities. Laten we het deze zomer anders doen.

Laten we de niet urgente posities nog eens bekijken. Ik denk namelijk dat het heel lang stil blijft omdat bepaalde spelers niet willen komen omdat Feyenoord geen EL speelt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is ook een schandalige puinzooi geworden in de laatste maanden.
 

inhethoekje

Active member
Laten we de niet urgente posities nog eens bekijken. Ik denk namelijk dat het heel lang stil blijft omdat bepaalde spelers niet willen komen omdat Feyenoord geen EL speelt.

Daarentegen zijn er ook geruchten dat de naam van Bronckhorst ook weer wat los maakt bij spelers die elders net buiten de boot vallen of zijn gevallen.
Een speler van Arsenal benaderen met zijn naam als trainer is net die deur iets verder open zetten als een kier.

Maar ja, dat dachten we ook van Koeman.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gullit ging ons ook aan toppers helpen. Verder ook wel grappig dat Van Bronckhorst de afgelopen jaren niets met zijn netwerk zou hebben gedaan en het nu vol gaat benutten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kak! Je moet 89 punten hebben voor een goldcard. Ik heb er 88. Net een puntje tekort dus na vier seizoenen goldcard nu weer terug naar silvercard. Had ik nou maar nog een extra wedstrijdje bezocht. :mad:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oef, dat is wel erg zuur. Ik heb 27 punten. Best veel als ik in de twee jaar dat ik een uitkaart heb nog maar twee uitwedstrijden heb bezocht. PSV vorig seizoen en AS Roma dit seizoen. Ik zal ook niet snel een goldcard in de wacht gaan slepen. Als je al interesse hebt in een uitwedstrijd en er zijn nog kaarten over voor een silvercard, dan zijn vaak ook nog de kaarten waarbij je met ten minste vier personen in een auto moet zitten. Dat valt allemaal lastig te regelen. Daarnaast heb ik denk ik de tijd en het geld er niet voor over.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fabian heeft vanaf komend seizoen ook een silvercard. Dus ik voel veel voor wat mini-meetings in diverse Nederlandse uitvakken.
 
Bovenaan