Feyenoord 2016 - 2017

Max

Administrator
Forumleiding
Boymans zit op een prima gemiddelde, had alleen pech met wat blessures. Prima spits voor 4-3-3 systeem.

Zo indrukwekkende cijfers kan Boymans niet overleggen behoudens zijn negen wedstrijden in de vorm van zijn leven:

http://www.vi.nl/spelers/carriere/ruud-boymans.htm

Te Vrede scoorde ook zeven keer in 807 minuten dit seizoen zonder het vertrouwen van de coach, maar die wordt ook al te licht bevonden voor Feyenoord.

Dus dan gaat hij bij jullie ook weer op zo'n rare rechtsbuitenpositie rondlopen?

Vermoedelijk wel, maar zoals de selectie er nu voor staat zou hij best weer in de punt terecht kunnen komen. Ik mag toch hopen dat we klaar zijn met Kazim en Te Vrede en Achahbar weet je ook niet hoe hij zich gaat doorontwikkelen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Vermoedelijk wel, maar zoals de selectie er nu voor staat zou hij best weer in de punt terecht kunnen komen. Ik mag toch hopen dat we klaar zijn met Kazim en Te Vrede en Achahbar weet je ook niet hoe hij zich gaat doorontwikkelen.

Gio zal denk ik met 3 spitsen willen spelen en als je Kuyt rechtsbuiten zet dan denk ik dat je wel een spits mot hebben die van beide kanten bediend wordt, dat lijkt me met Kuyt iig niet echt verwachtingsvol. Als je Kuyt dan voor de spitspositie haalt lijkt me de komt van een spits als Finbogasson een beetje over the top.
 

SanMark.

Well-known member
Dat zou je met een Finnbogason bijvoorbeeld ook kunnen.



Als Finnbogason en Castagnois ongeveer even duur blijken, dan weet ik het wel. Ik lees dat de Basken voor hem een miljoentje of 3 a 4 zouden willen hebben. Je haalt dan in ieder geval iemand die zich al op het hoogste niveau in Nederland heeft bewezen met veel doelpunten.

Het is allemaal theorie hoor dit, maar toch.


Ik vermoed dat Finnbogason dan wel minimaal de helft van zijn salaris moet willen inleveren. Daar zal hij wel niet bereid toe zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vermoed dat Finnbogason dan wel minimaal de helft van zijn salaris moet willen inleveren. Daar zal hij wel niet bereid toe zijn.

Die heeft afgelopen zomer juist het contract getekend waarmee hij binnen moet lopen in zijn carri?re. Gewoon lekker in Spanje blijven of ergens een huurperiode aangaan met behoud van het volledige salaris.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Berbatov zijn contract bij AS Monaco wordt niet verlengd. Die is wel welkom. Ik heb hem al eens in De Kuip mogen bewonderen. De tweede keer stak de club van Platini er helaas een stokje voor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Het is ook niet eens een gerucht. Ik zag dat ELF het als een optie ziet voor Ajax. Het lijkt mij dat er financieel interessantere clubs zijn die hem willen hebben in interessantere competities. Maar wellicht is dit Ajax haar Eto'o van deze zomer. Het scheelt dat Berbatov geen heel land heeft te voeden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jaren terug vielen ze nog op qua bedroevend niveau van journalistiek, tegenwoordig is de rest ook aardig afgezakt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Satyr, Kralinger, het is inderdaad onbegonnen werk.

EbVhqgO.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Dirk Kuyt heeft bij zijn afscheid bij Fenerbah?e aangegeven geweldig van die club te houden en ooit terug te willen keren. Die krijgt het nog druk na zijn carri?re.
 

fr-keff

Active member
Alireza Jahanbakhsh heeft een goed seizoen achter de rug in het shirt van NEC. De Irani?r, dit seizoen goed voor twaalf doelpunten in de Jupiler League, zou een overgang naar bijvoorbeeld Feyenoord zien als een logische stap in zijn carri?re, zo liet zijn zaakwaarnemer Amir Hashemi vanochtend al doorschemeren.
''Maar we hebben nog geen concreet contact gehad met mensen binnen Feyenoord'', benadrukt Hashemi tegenover FR12.nl. ''Via-via heb ik van oud-voetballers en oud-trainers wel dingen gehoord over mogelijke interesse van Feyenoord. Gezien de ambitie van Alireza is Feyenoord wel een club die bij hem zou passen.''

Jahanbakhsh speelde, als speler van NEC, meerdere malen tegen Feyenoord. ''Alireza speelde twee keer tegen Feyenoord en heeft een warm gevoel bij de club. Hij wil zich aankomend seizoen graag verder ontwikkelen en dat kan bij Feyenoord. De club geeft veel aandacht aan talenten binnen de club en jonge spelers worden daar beter.''

De zaakwaarnemer denkt niet dat de stap van NEC naar Feyenoord te groot voor de rechtsbuiten zal zijn. ''Het is een grote stap, maar ik denk niet t? groot. Bij Feyenoord spelen veel goede aanvallers en van concurrentie word je als voetballer beter. Als Jahanbakhsh naar Feyenoord gaat, zal hij veel aandacht krijgen.''

Wakker worden Martin!
 
Bovenaan