Feyenoord 2016 - 2017

Batigoal

Well-known member
Met een aantal gerichte aankopen kan je er een heel leuk seizoen van maken mijn inziens. Dit kan je bekostigen door een aantal spelers te verkopen, waaronder Clasie, Vilhena en Boetius.

---Labyad---Kuyt---Bilal

-El Ahmadi--Rienstra-Toornstra

Meijers-Kongolo-Beek-Karsdorp

------------Vermeer-------------

Labyad is niet haalbaar voor Feyenoord en verder zijn die aankopen toch nog minder dan wat er nu staat?
 

Fabian

Active member
Correctie... we hebben Sleegers ook nog. Die moet ik niet steeds vergeten. Heeft toch aardig goed gepresteerd bij Eindhoven. Kijken of hij kan aanhaken bij het eerste van Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorig seizoen schoot Bo?tius er ook meer in. Bilal scoorde bij SC Heerenveen ook wel. Sleegers is aardig losgegaan bij FC Eindhoven. Schuurman scoort vaak. Ik denk dat het veel te maken heeft met wie er in de spits staat. Met Achahbar kun je makkelijker een combinatie aangaan dan met Kazim.
 

De Wolf

Well-known member
Met Kuyt heb je een leider in huis gehaald. Kan ook al een hoop verschil maken. Aanvallend zou ik gewoon Kramer halen en Kazim verkopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord 2015 - 2016

Feyenoord 2015 - 2016

Ik zou ook graag Immers, Kazim, Nelom, Verhoek en Wilkshire verkopen, maar toen ging de wekker. Geen hond die ge?nteresseerd is en ze ook kan en wil weglokken qua financi?n, sportieve plaatje en leefomgeving.
 

Batigoal

Well-known member
Kazim mag je niet eens verkopen, want dan zou hij binnen korte tijd bij 3 clubs onder contract staan. Daar zit je dus aan vast.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Valt met een huur/verkoopconstructie volgens mij wel te omzeilen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan verdien je er nog niets mee en had je hem niet moeten contracteren.

Je kan aan dat soort constructies echt wel verdienen. Onder aan de streep kan je evenveel eraan overhouden als aan een directe transfer. Alleen niet als Kazim in die constructie betrokken is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Oh ja, Wilkshire moet ook nog een jaar blijven. En Kazim... Hoe verzin je dat toch als TD? :rumcolaa:
 

Jozsef

New member
Een miljoen salaris pakt die kooivechter. Ik begin serieus te twijfelen aan de verstandelijke vermogens van onze TD.
 

gevegt

Well-known member
Nog niet zo lang geleden was Kazim de grote held, vooral na de uitwedstrijd tegen PSV.
 

Maasveld

Well-known member
Feyenoord zou interesse hebben in Oliver Sorg van Freiburg, een rechtsback die ook op links uit de voeten kan.
 

Fabian

Active member
De regel is dat je niet drie clubs mag hebben in ??n seizoen. Dat is iets anders dan een kalenderjaar.

Dat houdt in dat Kazim verkocht kan worden.

De passage in de FIFA Transfer Regulations: Players may be registered with a maximum of three clubs during one season. During this period, the player is only eligible to play official matches for two clubs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog niet zo lang geleden was Kazim de grote held, vooral na de uitwedstrijd tegen PSV.

Huh, uitwedstrijd tegen PSV? Verder heb je overigens wel gelijk dat sommige hier wat gedraaid zijn qua mening. Ik kreeg de indruk dat er een hoop voorstander waren om Kazim erbij te houden, want hij is toch transfervrij.

Feyenoord zou interesse hebben in Oliver Sorg van Freiburg, een rechtsback die ook op links uit de voeten kan.

Ik begrijp dat er een miljoenen bedrag moet worden neergelegd. Lijkt mij dus nonsens. Verder zou Van Geel andere prioriteiten moeten hebben.
 

Pascallovic

Well-known member
Ach maak jullie niet druk, het beste van Kazim moet nog komen...:football1:

?Dit jaar heeft Feyenoord slechts een glimp van de echte Kazim gezien?

Colin Kazim-Richards eindigde het seizoen als wisselspeler bij Feyenoord. De aanvaller volgde Graziano Pell? op, maar heeft ondanks dertien offici?le doelpunten nauwelijks indruk kunnen maken in De Kuip. De Turks international heeft dan ook veel kritiek over zich heen gekregen, maar dat was in de ogen van de speler zelf niet altijd terecht.

?Ik vind niet dat je mij moet beoordelen op dit seizoen. Ik heb de complete voorbereiding gemist. Daardoor was het voor mij erg lastig, zeker nadat ik ook nog eens geblesseerd raakte?, zegt de 28-jarige Kazim in gesprek met Metro, die wel erkent dat hij de laatste weken ?niet goed genoeg? was.

Kazim belooft Het Legioen dat hij na de zomer sterker terugkomt: ?Dit seizoen heb je slechts een glimp van de echte Kazim gezien.? Afgelopen zondag zei de ex-speler van onder meer Bursaspor nog dat hij ?gewoon? in Rotterdam wil blijven.

bron: voetbalzone.nl
 

Jozsef

New member
Als pinchhitter kan hij nog wel z'n waarde hebben. Oorlog maken als 't moet kan ie wel.
Maar natuurlijk niet voor een miljoen euro, laat dat duidelijk zijn. Bespottelijk gewoon.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die gast maakt alleen maar overtredingen en valt anders wel om. Daar heb je helemaal geen kut aan. Dat je waardeloze voetballers met torren in hun kop er nog bij wil houden.
 
Bovenaan