Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Festivals en concerten

Oh nee hoor. Guus Meeuwis is zowel muzikaal (simpele hoempa pa) als zang (irriteert, ook onverstaanbaar soms) vele malen irritanter.
Bieber kan nog wel wat, al hoort hij dus ook absoluut niet thuis op Pinkpop.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Bieber treedt vanavond op in Manchester, samen met Ariana Grande, Coldplay, Katy Perry, Miley Cyrus, Pharrell Williams, Usher, Take That en Niall Horan. Dit is een benefietconcert voor de slachtoffers & nabestaanden van de aanslag in Manchester. Het wordt gehouden in het cricketstadion Old Trafford.
 

Joost

Well-known member
Ik vind het allebei kut, maar Bieber kan ik nog enigszins plaatsen op een festival, Meeuwis toch vooral in een feesttent op een dorpsfeest in Sint Michielsgestel.

Ik heb met beide geen problemen. Guus Meeuwis is dan wel een 'feest'artiest maar kan prima op een festival in de middag als vulling. Justin Bieber is ook geen probleem in de vroege avond want ondanks alle kritiek is hij toch erg populair, als je wilt verjongen dan kan het best.

Het probleem is alleen dat Bieber er staat als hoofdact en daarmee budget weghaalt voor bands die w?l hoofdacts zouden moeten zijn op een festival als Pinkpop.

Wat wel zorgen baart is dat er tegenwoordig nauwelijks meer bands doorbreken die hoofdactwaardig zijn. Coldplay, Muse, Rammstein, Foo Fighters, GreenDay etc die vaak als afsluiter ergens staan draaien al even mee.
 

zwammy

Well-known member
Ik vind het allebei kut, maar Bieber kan ik nog enigszins plaatsen op een festival, Meeuwis toch vooral in een feesttent op een dorpsfeest in Sint Michielsgestel.

Of 4 dagen achter elkaar 35.000 man in het Philips stadion. Ik verwacht niet dat in het dorpsfeest 140.000 man binnen kennen.

Whooo trouwens die afsluiting van TFD in Eersel. Hardwell samen met jeugdhelden Charly en Theo. Dat was vet om te zien.
 

Jozsef

New member
Of 4 dagen achter elkaar 35.000 man in het Philips stadion. Ik verwacht niet dat in het dorpsfeest 140.000 man binnen kennen.

Die komen allemaal voor zijn "zang" en "muziek"? Jij weet wel beter, toch?
Gewoon een excuus om thuis te vluchten en lekker te feesten en zuipen. Net als bij die wanstaltige Toppers.
 

zwammy

Well-known member
Hoe dan ook, geen fastivalact.

Die komen allemaal voor zijn "zang" en "muziek"? Jij weet wel beter, toch?
Gewoon een excuus om thuis te vluchten en lekker te feesten en zuipen. Net als bij die wanstaltige Toppers.

Dat doen de toppers ook maar ook die zie ik niet zo staan op Pinkpop.

Al komen ze om het stadion te bekijken. Er zijn maar weinig artiesten die dit voor mekaar krijgen, mijn muziek is het ook niet maar het is verdommes knap.
 

Eef de Kip

Well-known member
Al komen ze om het stadion te bekijken. Er zijn maar weinig artiesten die dit voor mekaar krijgen, mijn muziek is het ook niet maar het is verdommes knap.

Daar gaat het toch helemaal niet om? Het ging erom of het artiesten zijn die je op de Pinkpop verwacht. Nee dus.
 

Mario

Well-known member
Maar wat verwacht je wel op pinkpop. Is het alleen voor de rock dino's?

Ik denk dat er best veel mogelijk is op Pinkpop, maar Bieber met zijn aanhang is meer iets voor de Ziggo Dome dan een dergelijk festival. Die gillende tieners zijn ook niet echt het toekomstige jeugdige festival publiek waar men op hoopt. Je hoeft niet altijd met pre historische rock acts te komen, volgens mij is er nog zat jong talent in het genre wat je op een festival verwacht.
 

Hankie

Well-known member
Er vanuit gaande dat Pinkpop een "voor alles wat wils" festival wil zijn dan spiegelt het zich beter aan Hurricane Festival, om maar wat te noemen. Die hebben echt niet meer budget maar wel een veel gevarieerder programma.
Dat is een ander verhaal, maar er wordt altijd een headliner verwacht en dat kost teveel geld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan