Ik vind Guus Meeuwis eigenlijk nog beschamender dan Bieber.
Ik vind het allebei kut, maar Bieber kan ik nog enigszins plaatsen op een festival, Meeuwis toch vooral in een feesttent op een dorpsfeest in Sint Michielsgestel.Banwaardige post dit!
Take That?
Ik vind het allebei kut, maar Bieber kan ik nog enigszins plaatsen op een festival, Meeuwis toch vooral in een feesttent op een dorpsfeest in Sint Michielsgestel.
Ik vind het allebei kut, maar Bieber kan ik nog enigszins plaatsen op een festival, Meeuwis toch vooral in een feesttent op een dorpsfeest in Sint Michielsgestel.
Of 4 dagen achter elkaar 35.000 man in het Philips stadion. Ik verwacht niet dat in het dorpsfeest 140.000 man binnen kennen.
Of 4 dagen achter elkaar 35.000 man in het Philips stadion.
Dat doen de toppers ook maar ook die zie ik niet zo staan op Pinkpop.
Hoe dan ook, geen fastivalact.
Die komen allemaal voor zijn "zang" en "muziek"? Jij weet wel beter, toch?
Gewoon een excuus om thuis te vluchten en lekker te feesten en zuipen. Net als bij die wanstaltige Toppers.
Dat doen de toppers ook maar ook die zie ik niet zo staan op Pinkpop.
Al komen ze om het stadion te bekijken. Er zijn maar weinig artiesten die dit voor mekaar krijgen, mijn muziek is het ook niet maar het is verdommes knap.
Maar wat verwacht je wel op pinkpop. Is het alleen voor de rock dino's?
Maar wat verwacht je wel op pinkpop. Is het alleen voor de rock dino's?
Dat is een ander verhaal, maar er wordt altijd een headliner verwacht en dat kost teveel geld.Er vanuit gaande dat Pinkpop een "voor alles wat wils" festival wil zijn dan spiegelt het zich beter aan Hurricane Festival, om maar wat te noemen. Die hebben echt niet meer budget maar wel een veel gevarieerder programma.