Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Laten we deze aftrappen met het gerucht dat Foo Fighters het optreden op Pinkpop afgezegd heeft. Het is al daadwerkelijk verwijderd uit het tourschema op de offici?le site van de band.

Jan Smeets gaf zojuist aan dat er op dit moment "niks aan de hand" is maar hoeveel waarde je daaraan mag hechten weet niemand. Als dit al klopt geven ze pas toe op het moment dat ze een vervanger hebben.

Hoe dan ook, het is nooit saai rondom Pinkpop.
 

Janssen

Well-known member
Sufjan Stevens voor twee concerten naar Carr? op 23 en 24 september. Kaartverkoop start donderdag.

Zal wel pleurisduur worden maar ik ga toch proberen om erbij te zijn.
 

Nik

Member
De Foo Fighters komen in elk geval naar de Ziggo Dome op 5 november !! Vrijdag begint de kaartverkoop.
 

Joost

Well-known member
Laten we deze aftrappen met het gerucht dat Foo Fighters het optreden op Pinkpop afgezegd heeft. Het is al daadwerkelijk verwijderd uit het tourschema op de offici?le site van de band.

Jan Smeets gaf zojuist aan dat er op dit moment "niks aan de hand" is maar hoeveel waarde je daaraan mag hechten weet niemand. Als dit al klopt geven ze pas toe op het moment dat ze een vervanger hebben.

Hoe dan ook, het is nooit saai rondom Pinkpop.

Het is toch al 1 april geweest?
 

Susa

New member
As vrijdag wellicht naar de eerste show van de band Closer to Curtis. Met Henk Koorn on guitars.

Lijkt me best leuk
 

Janssen

Well-known member
Alleen als er lange, dikke, pratende Hollanders voor me zouden zitten maar die kans acht ik vrij klein.
 

inhethoekje

Active member
Alleen als er lange, dikke, pratende Hollanders voor me zouden zitten maar die kans acht ik vrij klein.

haha, het was maar een geintje, je hebt maar 2 rijen voor je met mobieltjes in de lucht, dat is al beter als dat je achteraan staat en er honderden voor je hebt.

PS)

Glass Animals al gecheckt? (zie albumreleases topic)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan