Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Festivals en concerten

Smeets roept weer wat over Foo Fighters. Dave Grohl zag Guus Meeuwis en dacht.... Toedeledokie daar kom ik nooit tussen...

Guus Meeuwis (of de plaatselijke variant) op Rock am Ring, Rock Werchter of elk ander vergelijkbaar festival. Ondenkbaar.
Pinkpop prijst zichzelf uit de markt, en wordt, zeker na dit schaamteloze jaar, niet meer serieus genomen vrees ik.
 

Miramar

Well-known member
Guus Meeuwis (of de plaatselijke variant) op Rock am Ring, Rock Werchter of elk ander vergelijkbaar festival. Ondenkbaar.
Pinkpop prijst zichzelf uit de markt, en wordt, zeker na dit schaamteloze jaar, niet meer serieus genomen vrees ik.
Prophets of Rage maakt het vandaag een beetje goed.
 

Hankie

Well-known member
Guus Meeuwis (of de plaatselijke variant) op Rock am Ring, Rock Werchter of elk ander vergelijkbaar festival. Ondenkbaar.
Pinkpop prijst zichzelf uit de markt, en wordt, zeker na dit schaamteloze jaar, niet meer serieus genomen vrees ik.
Is Pinkpop een rock festival dan? Hernia toch altijd een van alles en nog wat festival geweest?
 

Susa

New member
Vanavond gaat Susa naar Bochum voor een concertje van Dinosaur JR (stuk jeugdsentiment)

Zal mij benieuwen of ik het leuk ga vinden.
 

Janssen

Well-known member
Festivals en concerten

Vanavond gaat Susa naar Bochum voor een concertje van Dinosaur JR (stuk jeugdsentiment)

Zal mij benieuwen of ik het leuk ga vinden.

Zeker weten. Heb ze een jaar geleden nog gezien. Toen was Mascis zo ziek als een hond en moest het grootste gedeelte van de show zittend op een stoel doen. Klonk nog steeds retestrak.
 

de waan

Well-known member
Vanavond gaat Susa naar Bochum voor een concertje van Dinosaur JR (stuk jeugdsentiment)

Zal mij benieuwen of ik het leuk ga vinden.

Neem je oordopjes mee in ieder geval.

Had nog naar Amsterdam willen gaan donderdag, want ik heb ze ook nog nooit gezien. Gaat helaas niet lukken.
 

Susa

New member
Tja wat zal ik daar van zeggen. Het concert (best goed die ouw rockers:duim:) was in die Zeche of zoiets een werkelijk prachtige tent met een schitterende biergarten, helemaal top dus. Maar wel ergens verstopt op een industriegebied. Ik geloof zelfs dat het iets van een oude kolenmijnachtig bijgebouw moet zijn geweest. Best apart dus.

Bochum centrum haben wir leider nicht gesehen!!
 

gevegt

Well-known member
Zeche is inderdaad een mooie tent. Daar gingen we vroeger wel eens heen. Toen was het nog wel echt Underground.
Volgende keer ook gaan stappen in de stad, dat is best de moeite waard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan