Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Festivals en concerten

Dat is een ander verhaal, maar er wordt altijd een headliner verwacht en dat kost teveel geld.

Dat is het probleem. Die headliners worden mega overschat en Pinkpop lijkt zich juist daar blind op te staren. Je kunt niet jaar na jaar 1 grote headliner hebben en verder niks. Pak dan een goedkopere en programmeer daaronder wat ruimer.

Een band zoals The Cure vond ik destijds een prima zet.
 

Hankie

Well-known member
Dat is het probleem. Die headliners worden mega overschat en Pinkpop lijkt zich juist daar blind op te staren. Je kunt niet jaar na jaar 1 grote headliner hebben en verder niks. Pak dan een goedkopere en programmeer daaronder wat ruimer.

Een band zoals The Cure vond ik destijds een prima zet.
Nee maar die headliners hebben wel altijd geld in het laatje gebracht en de nieuwere festivals zoals bks of dtrh springen in dat gat.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Snel met de trein naar Utrecht Janssen. Ik zie via Facebook voorbij komen dat Kensington daar vanaf half zes een gratis verrassingsconcert geeft.
 

Jozsef

New member
Die Rag'N'Bone Man heeft een beste strot zeg. Daar mag knulletje Bieber (live) een voorbeeld aan nemen.
Nu Kensington met een Soundgarden shirt aan. Over vloeken in de kerk gesproken...
 

Miramar

Well-known member
Smeets roept weer wat over Foo Fighters. Dave Grohl zag Guus Meeuwis en dacht.... Toedeledokie daar kom ik nooit tussen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Net bij het darten werden twee kaarten voor Guus Meeuwis verloot. Ik was gelukkig 2e.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan