Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Festivals en concerten

Het is geen weer om een heel verslag te tikken. Het was weer een briljante editie en de headliners waren alledrie absolute buitencategorie. Radiohead geen woorden voor behalve perfectie. Nog nooit een mainstage zo stil meegemaakt als tijdens Exit Music en All I Need. Arcade Fire was dan weer het tegenovergestelde, wat een energie in die set. Zelfs de nieuwe platen kwamen prima uit de verf.

Daar tussen nog een heleboel leuks gezien (Cloud Nothings, Kaleo, James Blake, King Kizzard, Real Estate o.a.).

Buiten dat gewoon weer drie nachten heerlijk lopen afdraaien. Maandagochtend was wel klote maar dat krijg je zodra je de 30 gepasseerd bent.

Setlist Radiohead: http://www.setlist.fm/setlist/radiohead/2017/beekse-bergen-hilvarenbeek-netherlands-53e4a385.html

Setlist Arcade Fire:
http://www.setlist.fm/setlist/arcade-fire/2017/beekse-bergen-hilvarenbeek-netherlands-43e4ab07.html
 

de waan

Well-known member
Ik zag ook oude bekenden op Facebook met fototjes van BKS. Ik werd er bijna jaloers van. Ik weet alleen niet of ik nog wel een weekendfestifal aan kan.
 

Janssen

Well-known member
Ik zag ook oude bekenden op Facebook met fototjes van BKS. Ik werd er bijna jaloers van. Ik weet alleen niet of ik nog wel een weekendfestifal aan kan.

Mijn ouders waren er ook drie dagen, zij hadden een sta-caravan op het vakantiepark en dat was prima te doen heb ik begrepen.
 

Susa

New member
Susa gaat straks naar Down the Rabbit Hole in Beuningen/Nijmegen.

Wel lekker zo'n relaxed festival op 15 minuten met de auto
 

Janssen

Well-known member
Cool man. Nicolas Jaar, Wand en Spoon had ik graag meegepikt maar twee van zo'n weekenden na elkaar overleef ik niet.
 

Makanaky

Well-known member
Leuk, DTRH wil ik graag nog eens heen alleen doen ze daar niet aan dagkaarten. Vrijdag kan ik pas na 18 uur en om d?n nog eens naar Nijmegen te komen vanuit het noorden.

Dit jaar Welcome to the Village in Leeuwarden, ook relaxed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan