Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Wow wow wow, wat een enorm troosteloze kutmuziek is dit zeg. Pff. Radiohead zal m voor mij niet gaan worden.
 

Unregistere

Well-known member
Wow wow wow, wat een enorm troosteloze kutmuziek is dit zeg. Pff. Radiohead zal m voor mij niet gaan worden.

De zombie bij Bert in het caf? is het met je eens, zoals je ziet. :p

Tot en met OK Computer vond ik het overigens nog best wel okee, daarna kwamen de rare bliepjes en raakte ik ze kwijt.
 

Janssen

Well-known member
De zombie bij Bert in het caf? is het met je eens, zoals je ziet. :p

Tot en met OK Computer vond ik het overigens nog best wel okee, daarna kwamen de rare bliepjes en raakte ik ze kwijt.

Hail To The Thief en In Rainbows vond je ook niks? Dat vind ik gebaseerd op de grote diversiteit aan muziek die jij hier doorgaans neerzet wel opmerkelijk.

Kid A en Amnesiac kan ik me wel voorstellen al vond in dat persoonlijk wel vrij briljant.
 

Unregistere

Well-known member
Hail To The Thief en In Rainbows vond je ook niks? Dat vind ik gebaseerd op de grote diversiteit aan muziek die jij hier doorgaans neerzet wel opmerkelijk.

Kid A en Amnesiac kan ik me wel voorstellen al vond in dat persoonlijk wel vrij briljant.

Ik ben ze na die platen kwijt geraakt en niet meer echt de behoefte gehad daarna om andere platen wel aan te schaffen. Misschien passen die wel weer wat meer in mijn straatje hoor, maar er is zo ontzettend veel.... Dus als ik afhaak, moet ik vaak wel heel nieuwsgierig zijn om later weer eens aan te haken bij een band. En dat ben ik tot op heden niet geweest, maar misschien zal ik die twee platen die jij noemt binnenkort eens beluisteren.
 

de waan

Well-known member
In Rainbows is het meest "traditionele" Radioheadalbum sinds The Bends. Die past jou wel denk ik. Op Hail to the Thief is het bliepjesgehalte toch nog wel een stuk groter. Wel mijn persoonlijke favoriet, dat dan weer wel.

En als je van krautrock houdt, is The King of Limbs ook nog wel aan te raden.
 

Abubakari

Well-known member
Om meneer Yorke te citeren: When I am king, you will be first against the wall.

Komt niet echt dreigend over met die huilerige stem en in dat tempo waarin hij zingt. Ik moet bij Thom Yorke altijd aan Jodocus het Schildpad denken.
K-a-r-m-a P-o-l-i-c-e....

misch.png
 

Janssen

Well-known member
In Rainbows is het meest "traditionele" Radioheadalbum sinds The Bends. Die past jou wel denk ik. Op Hail to the Thief is het bliepjesgehalte toch nog wel een stuk groter. Wel mijn persoonlijke favoriet, dat dan weer wel.

De singles (There, There/Go To Sleep/2+2=5) zou je ronduit mainstream radio kunnen noemen. Er staan wel een paar vreemde eenden op ja.

En ook mijn persoonlijke favoriet trouwens.
 

Susa

New member
Down The Rabbit Hole 2017 was weer zeer geslaagd, ondanks het matige programma en veel multiculture onzin heeft Susa zich wederom prima vermaakt. Kwa Bands en acts vond hij Soulwax en zeer zeker HO9909 (de kinderen van de Bad Brains!!!!) de moeite waard!! Moderat en Nicolas Jaar ook prima te doen. Ik heb best veel gezien en meestal na 20 minuten genoeg. Dieptepunten waren Spinvis en Bazart....pffff. De la Soul viel ook akelig tegen. De betere bandjes blijkbaar niet gezien ?

Pluspunt van dat multi culti gedoe en daarbij de Nijmeegse aura was dat er aantoonbaar meer vrouwtjes dan mannetjes aan het rond dansen waren en dat maakt het zeker s'nachts in de tenten zeer plezant!!

Volgend weer!!
 

Janssen

Well-known member
HO9909 heb ik vorig jaar heel wat blauwe plekken aan overgehouden haha. Heerlijke show. Goed dat je je geamuseerd hebt.

Ik ga dtrh volgend jaar ook eens overwegen.
 

zwammy

Well-known member
Nog maar 3 nachten en dan naar GNR. Ben wel echt benieuwd hoe het klinkt. Sowieso een mooie dag van maken. En even stiekem naar de goffert kijken en terug denken aan 6 weken terug :D
 

Mario

Well-known member
Rose en Slash ook alweer 50 plussers. Het zou mooi zijn als ze nog een keer de studio in zouden gaan, voordat ze weer ruzie met elkaar krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan