Festivals en concerten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jozsef

New member
Dat is alleen voor de ?chte oldschool metalfans, dus dat was geen optie.

























Sorry Jozsef! ;)

Ghehehe. Ik pretendeer niets maar ik zag Metallica al toen ze nog "klein"waren. Even uit m'n hoofd: Brabanthallen, Groenoordhallen, Rijnhal en later nog Ahoy.
Dan wil ik gewoon zonder omwegen 2 kaarten bestellen. Vroeger ging je dan 's nachts bij de VVV op het Stadhuisplein in de rij staan. Of nu Primera, ook goed.

Dit online systeem werkt simpelweg fraude in de hand. Ook met kaarten op naam.
 

Jozsef

New member
Metallica kaarten staan op naam las ik. Scheelt weer woekerprijzen.

En als je voor die paar oude nummers wilt gaan zoek je een HD show op YouTube op, Jozsef

Ik ging ook voor het nieuwe album dat al een tijdje in m'n autoradio zit. Tip: 1e en laatste nummer. :duim:
 

Susa

New member
Fijne eerste namen voor ITGWO: Belle & Sebastian, Daughter, Bill Callahan, Foxygen, Spinvis

Ga jij daar heen ?

En zo ja hoe heb je dat geregeld. Ik heb nu twee keer geprobeerd kaarten te fixen maar die zijn hier echt binnen enkele minuten weg.
 

de waan

Well-known member
Nee, ik ga er niet heen
Te veel gedoen en te ingewikkeld inderdaad. Maar als ik deze namen zie doet dat wel een beetje zeer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Telefoontjes dat er een kaart voor je klaar ligt voor de Rolling Stones zijn altijd leuk. Echt heel veel in in!
 

Abubakari

Well-known member
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Vanavond was Legende Steve Albini in Vera met zijn band Shellac. Ja, te gek dus.

dbbtvfnxsaistli-large.jpg

SHELLAC OF NORTH AMERICA LIVE IN VERA 2017
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Wie vanavond naar de huldiging van Tom Dumoulin gaat krijgt er gratis en voor niks Nederlands beste rockband Kensington bij. Voor al uw feesten en partijen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan