Reinoud
Well-known member
Ontzettend goed optreden. Verder mooie hal geworden, vergelijkbaar met Afas.Volgende week Editors in Ahoy. Ben benieuwd jaren geleden Snow Patrol gezien, maar nu heel stuk bijgebouwd en in een ander deel.
Ontzettend goed optreden. Verder mooie hal geworden, vergelijkbaar met Afas.Volgende week Editors in Ahoy. Ben benieuwd jaren geleden Snow Patrol gezien, maar nu heel stuk bijgebouwd en in een ander deel.
Wat is daar mis mee?Da's nou niet direct een aanbeveling.
Dat vermoeden had ik al. Maar ben wel benieuwd waaromIk vind het geen fijne zaal.
Ik heb de aanvraag voor een persticket lopen bij Zware Metalen@Satyr op donderdag 9 maart staan Igorrr, Amenra, Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair met z'n vieren in Tilburg. Tickets zijn vier tientjes in totaal. Wat mij betreft één van de betere packages die ik ooit heb gezien. Igorrr vind je tof, toch? En Der Weg Einer Freiheit zal je ook wel kunnen waarderen. Die andere twee ben ik niet zeker van, haha. Maar ik dacht. ik attendeer je er toch even op.
Doe je goed!!Ik heb de aanvraag voor een persticket lopen bij Zware Metalen
Ik heb de accreditatie gekregenDoe je goed!!
Dochter Abu is er deze week ook geweest, ze was erg enthousiast.Dochter gevegt geniet momenteel van een live optreden van Girl in red.
Zelf had ik er nog nooit van gehoord, maar ze schijnt redelijk goed te zijn.
Veel plezier. Recensies zijn fantastisch te noemenVanavond naar Bruce, zin in ...