Festivals en concerten

de waan

Well-known member
Ongezellige blokkendoos, te groot om intiem te zijn, waar ik dat bij bijvoorbeeld ZiggoDome veel minder problematisch vind.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
@Satyr op donderdag 9 maart staan Igorrr, Amenra, Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair met z'n vieren in Tilburg. Tickets zijn vier tientjes in totaal. Wat mij betreft één van de betere packages die ik ooit heb gezien. Igorrr vind je tof, toch? En Der Weg Einer Freiheit zal je ook wel kunnen waarderen. Die andere twee ben ik niet zeker van, haha. Maar ik dacht. ik attendeer je er toch even op.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
@Satyr op donderdag 9 maart staan Igorrr, Amenra, Der Weg Einer Freiheit en Hangman's Chair met z'n vieren in Tilburg. Tickets zijn vier tientjes in totaal. Wat mij betreft één van de betere packages die ik ooit heb gezien. Igorrr vind je tof, toch? En Der Weg Einer Freiheit zal je ook wel kunnen waarderen. Die andere twee ben ik niet zeker van, haha. Maar ik dacht. ik attendeer je er toch even op.
Ik heb de aanvraag voor een persticket lopen bij Zware Metalen :)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo ga je nooit ergens heen en nu 3x in twee weken:

1 maart: Electric Callboy in 013

9 Maart: Igorrr in 013

16 maart: Wiegedood in Heerlen
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Guns 'n Roses komt weer terug naar Nederland. En wat wel grappig is; ze gaan letterlijk van het ene uiterste naar het andere. Vorig jaar in Stadspark Groningen, nu op Megaland in Landgraaf. Het concert maakt onderdeel uit van hun wereldtournee 2023, 11 juli doen ze Nederland aan en aanstaande vrijdag gaan de kaarten in de verkoop. Die kosten, volgens de berichten, 108 euro per stuk.

De eigenlijke reden dat ik het hier plaats, is omdat ze een paar weken eerder in België staan en wel op Graspop! Daar heb ik, als vaste bezoeker, al lang en breed weekendkaarten voor. Ideaal dat ze maanden na de start van de verkoop nog even met zo'n grote band op de proppen komen. :D
 

Miramar

Well-known member
Vorig jaar Guns n Roses gezien. Was eindelijk een keer goed. Dit jaar maar niet meer gaan voor die 108 euro
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Graspop Metal Meeting heeft gisteren de laatste acts voor de aankomende editie bekend gemaakt en de poster vrijgegeven.

De oplettende lezer zal tussen al het metalgeweld wel een heel bijzondere naam hebben gezien. Helmut Lotti, de bekende Belgische operazanger, die ook bekend is vanwege zijn Elvis Presley tribute, zal gaan optreden onder de naam 'Hellmut (met dubbel L) Lotti Goes Metal'. Een half jaar geleden ongeveer is hij als metalhead 'uit de kast gekomen', door voor een radioprogramma een tribute te brengen aan het nummer Run to the Hills van Iron Maiden. De positieve reacties daarna en het plezier wat hij erin had, heeft hem ertoe bewogen om nu dus een nieuw project te starten, waarin hij al zijn favoriete metal- en hardrocknummers gaat vertolken. En de primeur wat dat betreft staat dus op Graspop. Ik vind het geniaal!


6518e054dd6ee43b8c1d23b86aef82ae7f428ff7.jpg
 

gevegt

Well-known member
Dochter gevegt geniet momenteel van een live optreden van Girl in red.
Zelf had ik er nog nooit van gehoord, maar ze schijnt redelijk goed te zijn.
 
Bovenaan