Mario
Well-known member
Ik las het, en zijn shows zijn altijd goed. Alleen jammer dat het in de Arena is, maar goed.Veel plezier. Recensies zijn fantastisch te noemen
Ik las het, en zijn shows zijn altijd goed. Alleen jammer dat het in de Arena is, maar goed.Veel plezier. Recensies zijn fantastisch te noemen
Ik lees ook overal dat de show weer geweldig is. Hoop voor je dat waar jij staat of zit het geluid goed is. Daar hoor ik hele wisselende verhalen over. Gaat echt van perfect naar totaal bagger. Veel plezier, in elk geval!Ik las het, en zijn shows zijn altijd goed. Alleen jammer dat het in de Arena is, maar goed.
Lekker hoor. Veel plezierHARMONY!!!
Het geluid was best te doen gisteren. Ideaal is het niet, maar dat weet je nu eenmaal. Het concert was geweldig, zoals je dat van Springsteen kan verwachten. De beste man is inmiddels 73, maar heeft de energie van iemand van 20. Niet van het podium te slaan, ondanks dat hij wel even onderuit ging. De E street band blijft muzikaal geweldig, en ook nog een mooie ode aan the big man. Top avond gehad.Ik lees ook overal dat de show weer geweldig is. Hoop voor je dat waar jij staat of zit het geluid goed is. Daar hoor ik hele wisselende verhalen over. Gaat echt van perfect naar totaal bagger. Veel plezier, in elk geval!
Heb je wel netjes kaartjes gekocht?Rammstein is bijna letterlijk in de achtertuin, dan wil ik die show ook wel meemaken.
Ja, daar kijk ook echt naar uit. Zowel Wand als Corey Hanson (maar das logisch) vind ik erg te gek.gitaarheld Cory Hanson (van Wand) en daar verheug ik mij muzikaal gezien veel meer op.
Voor m'n verjaardag gekregen dus nee.Heb je wel netjes kaartjes gekocht?