Festivals en concerten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik las het, en zijn shows zijn altijd goed. Alleen jammer dat het in de Arena is, maar goed.
Ik lees ook overal dat de show weer geweldig is. Hoop voor je dat waar jij staat of zit het geluid goed is. Daar hoor ik hele wisselende verhalen over. Gaat echt van perfect naar totaal bagger. Veel plezier, in elk geval!
 

Mario

Well-known member
Ik lees ook overal dat de show weer geweldig is. Hoop voor je dat waar jij staat of zit het geluid goed is. Daar hoor ik hele wisselende verhalen over. Gaat echt van perfect naar totaal bagger. Veel plezier, in elk geval!
Het geluid was best te doen gisteren. Ideaal is het niet, maar dat weet je nu eenmaal. Het concert was geweldig, zoals je dat van Springsteen kan verwachten. De beste man is inmiddels 73, maar heeft de energie van iemand van 20. Niet van het podium te slaan, ondanks dat hij wel even onderuit ging. De E street band blijft muzikaal geweldig, en ook nog een mooie ode aan the big man. Top avond gehad.
 

delmaestro

Well-known member
Helaas niet met Bruce, al heeft ie wel even het terrein ingewijd afgelopen zondag: overmorgen richting Landgraaf voor mijn 10e Pinkpop! En het wordt ook nog eens machtig mooi weer. BAM! 🤘
 

Makanaky

Well-known member
Nou, de soundcheck is alvast begonnen en heb amper nog trommelvliezen over. Waar moet dat heen in godesnaam? Laat de rechter recht spreken. En dan heb ik het nog niet eens over alle onbetamelijke onzedelijkheden. Vanavond een mars tegen de 'verkrachtingscultuur in Groningen' van 3 uur met sprekers op de Vismarkt. En dan komt de verkeerschaos Ring Zuid er vanavond ongetwijfeld ook nog bij.

Ik heb er in elk geval zin in morgen!
 

Abubakari

Well-known member
Rammstein overjarige hippies, bij Private Function moest je zijn!
Aussie punks, wat een gekkenhuis in Vera gister.


.
 

Makanaky

Well-known member
Rammstein is bijna letterlijk in de achtertuin, dan wil ik die show ook wel meemaken.
2 september ga ik weer naar Vera, gitaarheld Cory Hanson (van Wand) en daar verheug ik mij muzikaal gezien veel meer op. Die nieuwe plaat is fantastisch.
 
Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Morgen naar Rammstein in Grunn. Dan volg ik ze precies 25 jaar. Eerste keer was Dynamo in Eindhoven.
 

Abubakari

Well-known member
gitaarheld Cory Hanson (van Wand) en daar verheug ik mij muzikaal gezien veel meer op.
Ja, daar kijk ook echt naar uit. Zowel Wand als Corey Hanson (maar das logisch) vind ik erg te gek.

Rammstein ooit eens op Lowlands gezien. Niet mijn muziek maar leuk voor een keertje. Dat massale gedoe is sowieso niet mijn ding, doe mij maar Vera concerten met een man 300. Minder mag ook.

Laatste tijd sowieso veel mooie avondjes in Vera gehad.
 

Miramar

Well-known member
Rammstein vrijdagavond was weer een groot feest.
98b497cb987f67ceaeb4f84ce1f9de55.jpg
 
Bovenaan