Festivals en concerten

ALenstra

Well-known member
Een of andere verwende meid uit Amerika. Het concert in Manchester is zojuist afgelast. Vervelend voor de toeschouwers die in de Co-op Live Arena tevergeefs op haar zaten te wachten.
 

delmaestro

Well-known member
Een of andere verwende meid uit Amerika. Het concert in Manchester is zojuist afgelast. Vervelend voor de toeschouwers die in de Co-op Live Arena tevergeefs op haar zaten te wachten.
Ach, ze hebben in ieder geval niet naar die kutmuziek hoeven luisteren ;)
 

Maasveld

Well-known member
Ik had nog nooit van Nicki Minaj gehoord. Een Amerikaanse zangeres die veel later kwam opdagen voor haar concert in Amsterdam. En vandaag is ze op Schiphol aangehouden omdat ze marihuana bij zich had.
Uiteraard werd de racismekaart weer getrokken.
 

Batigoal

Well-known member
Gisteravond voor het eerst in jaren naar Green Day geweest. Ze speelden onder meer de albums Dookie en American Idiot volledig integraal. Volop nostalgie en wat een geweldig concert.
 

Pieros

Active member
Van de week zijn er op een paar honderd meter van mijn werk weer twee concerten geweest van Rammstein. Blijft toch indrukwekkend om te zien hoe massaal dat is, hoeveel volk het trekt en hoe de hele omgeving van het Goffertpark zoveel mogelijk aangepast is.

De harde muziek was ook wel opmerkelijk. Ik woon er zo’n 8 kilometer vandaag, maar kon het echt goed horen. Mijn schoonzus woont tegen het park aan, dus trillende ramen.
 

Joost

Well-known member
Pinkpop duurde dit jaar maar een dagje voor mij. Wel enorm genoten van Joost Klein, Froukje, Pendulum, Nothing but Thieves, The Vices en de Jeugd van Tegenwoordig.

Wel jammer dat een of andere stagiaire een mp3tje aanzette als afsluiter.
 
Bovenaan