Festivals en concerten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha, het huidige top comment: "Hoe overleef je Lowlands zo gezond en leuk mogelijk!" Really? Gewoon 4 dagen jezelf helemaal naar de kanker snuiven. Niets meer, niets minder.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hahaha

"Mijn festivaltips? Volop ethanol, met name in de avond en nacht. Vlak voor het slapen gaan nog een flinke stoot verzadigde vetten om vervolgens na een slechte nacht met weinig slaap het hele zaakje - na een moeizaam glutenrijk ontbijt met een paar lapjes bewerkt vlees - weer uit te kotsen. En dat 3x. Heel veel plezier!"

en

"Het is geen high tea festival. Ik hoop dat lowlands jullie toegang ontzegd en jullie kaarten aan meerderjarigen gunt"
 

Janssen

Well-known member
"Halverwege het artikel heb ik geprobeerd m'n polsen door te snijden met een dadelreep, the horror must stop!
Die wijven zijn niet goed hoor.. Ik hoop voor ze dat ze een keertje fatsoenlijk geneukt worden."

Het het niet beter kunnen verwoorden.
 

Abubakari

Well-known member
Een paar druppels sinaasappelsap door de anderhalve literflessen wodka bij het ontbijt, dat was het qua gezonde dingen wel zo'n beetje op Lowlands.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb van de eerste hulp wel eens een banaan gekregen maar dat was het wel zo'n beetje.
 

Janssen

Well-known member
Gelukkig hebben we de foto's nog.

ewzIIRj.jpg

Em40Y54.jpg


Overigens zie ik de reacties nog gewoon op de site.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Morgen weer naar Lowlands!!

At the drive in, Iggy pop veel bier en verschillende soorten drugs.

Susa heeft er weer zin en een week vrij volgende week,

Haleluja:rumcolaa:
 

Susa

New member
Ach joh er lopen genoeg 'veteranen' rond daar.

En slapen is waanzinnig lekker als dat nodig is!!
 

Maasveld

Well-known member
Morgen weer naar Lowlands!!

At the drive in, Iggy pop veel bier en verschillende soorten drugs.

Susa heeft er weer zin en een week vrij volgende week,

Haleluja:rumcolaa:
Ik verwacht een uitgebreid verslag van Susa's maatregelen t.o.v. dat gespuis van The Green Happiness."
 
Bovenaan