gevegt
Well-known member
Vanwaar die interesse?Uit interesse, welke is het?
Vanwaar die interesse?Uit interesse, welke is het?
Zo heel veel campings in de buurt met zwembad zijn er niet dus ik denk dat hij hier hemelsbreed 2km vandaan zit.Vanwaar die interesse?
Ah, een meeting?Zo heel veel campings in de buurt met zwembad zijn er niet dus ik denk dat hij hier hemelsbreed 2km vandaan zit.
Joost wil zwemmen in Bacardi Lemon.Vanwaar die interesse?
Dat snijdt hout, Susaa een beetje kennende.Joost wil zwemmen in Bacardi Lemon.
Nooit geweten dat die een zwembad hebben, maar dat is nog een flink eind vanaf mijn huis.Camping de watertoren in jawel....
Landgraaf.
Nu hopen dat je de volgende dag nog weet hoe het optreden was, anders wordt het wel een heel kort verslag 😜Hah, ik schrijf voor een online magazine, Zware Metalen, en daar kunnen we kaartjes vragen voor festivals. Afgelopen weekend ben ik naar Into The Grave geweest en binnenkort ga ik bijv naar Cradle of Filth en het Stonehenge festival. En ik had ergens vorig jaar een aanvraag gedaan voor de Pinkpop vrijdag, met Nightwish en Metallica. Degene die de aanvragen doet zei al dat de kans heel klein was dat het zou lukken, maar vannacht om 05:45 kreeg ik een mailtje dat ik een kaart krijg
Dus morgen naar Pinkpop!
Ik drink geen alcohol, dat scheeltNu hopen dat je de volgende dag nog weet hoe het optreden was, anders wordt het wel een heel kort verslag 😜
Veel plezier iedereen die dit weekend gaat.
Was tot in Bedum te horen, 17 km verder.De hete bakoven van Groningen overleefd. Guns n Roses was top. Axl had zijn stembanden meegenomen. Het was mij veel te heet om mensen op te zoeken. Zo dacht de rest er ook over...
Nee, DVHN.LB die recensie.
Was tot in Bedum te horen, 17 km verder.
Vond ze vroeger wel aardig maar inmiddels hun tijd wel gehad denk ik. Hoe oud is Axl? 97 ofzo?