Festivals en concerten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Haha, veel plezier man!

Ik dacht trouwens dat het donderdag pas begint?
Dankjewel!

Klopt, maar de camping gaat morgen al open voor mensen met een combiplus ticket. Ik ga overigens eerst nog naar een concert van Epica in Dordrecht. En dan rijden we daarna door naar België. Kom daar dus ergens in de nacht pas aan, maar gelukkig gaan we dit jaar met een grote groep en willen vrienden van ons die al eerder gaan onze tent opzetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Aha, ja daar houdt deze ouwe lul geen rekening meer mee, moet er niet meer aan denken maar goed, evengoed veel plezier. Kan me voorstellen dat dat met een groep vrienden nog wel extra leuk is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Aha, ja daar houdt deze ouwe lul geen rekening meer mee, moet er niet meer aan denken maar goed, evengoed veel plezier. Kan me voorstellen dat dat met een groep vrienden nog wel extra leuk is.
Haha! Nou ik ben ook wel benieuwd hoe mijn lichaam die vijf dagen gaat trekken hoor, na drie jaar afwezigheid. Het wordt sowieso wel weer slopend. Diverse dagen dat de laatste band pas om 4 uur 's nachts klaar is en de volgende ochtend om 12u de volgende alweer op het programma staat. Maar goed, ik ben lekker vrij volgende week. Dus al m'n reserves aanboren en gaan.

We gaan in totaal met 15 mensen uit Hellevoetsluis die kant op. Dat is de grootste groep sinds 2008 waarmee ik naar een festival ben gegaan. En in al die jaren heb ik ook mensen uit België leren kennen daar, die we elk jaar weer treffen daar. Ik heb zelfs een heuse forummeeting met Festileaks op zaterdag. En ik kom ongetwijfeld ook nog wel een hoop andere bekenden tegen, waarvan ik niet weet dat ze gaan. Dus ja, dat wordt wel bijzonder allemaal. Hoewel ik het al net zo naar m'n zin kan hebben als ik alleen met m'n beste maat op pad ben, trouwens.
 

Eef de Kip

Well-known member
Leuk man, zit ff dat programma te bekijken en ondanks dat een hoop me geen reet zegt staan er voor deze ouwe lul wel gave bands tussen hoor, iron maiden, deep purple, whitesnake, dog eat dog (y)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leuk man, zit ff dat programma te bekijken en ondanks dat een hoop me geen reet zegt staan er voor deze ouwe lul wel gave bands tussen hoor, iron maiden, deep purple, whitesnake, dog eat dog (y)
Aan variatie geen gebrek, inderdaad!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hah, ik schrijf voor een online magazine, Zware Metalen, en daar kunnen we kaartjes vragen voor festivals. Afgelopen weekend ben ik naar Into The Grave geweest en binnenkort ga ik bijv naar Cradle of Filth en het Stonehenge festival. En ik had ergens vorig jaar een aanvraag gedaan voor de Pinkpop vrijdag, met Nightwish en Metallica. Degene die de aanvragen doet zei al dat de kans heel klein was dat het zou lukken, maar vannacht om 05:45 kreeg ik een mailtje dat ik een kaart krijg :)

Dus morgen naar Pinkpop!
 

delmaestro

Well-known member
Vandaag éíndelijk weer naar Pinkpop! Kan echt amper geloven dat het al drie jaar geleden is dat ik daar voor het laatst was. Ik ben gewoon super nerveus. Als een klein kind op de avond voor z'n verjaardag.
 

Joost

Well-known member
Vandaag éíndelijk weer naar Pinkpop! Kan echt amper geloven dat het al drie jaar geleden is dat ik daar voor het laatst was. Ik ben gewoon super nerveus. Als een klein kind op de avond voor z'n verjaardag.
Ik heb deze week ook nog een ticket gekocht. Ze gaan nu echt voor spotprijzen weg op ticketswap.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vandaag éíndelijk weer naar Pinkpop! Kan echt amper geloven dat het al drie jaar geleden is dat ik daar voor het laatst was. Ik ben gewoon super nerveus. Als een klein kind op de avond voor z'n verjaardag.
Misschien tot morgen dan, hahaha
 
Bovenaan