In de Effenaar. Stond al voor maart 2020 gepland en was het eerste afgelaste event door Corona waar ik tickets voor had.Waar is dat festival Jamel
In de Effenaar. Stond al voor maart 2020 gepland en was het eerste afgelaste event door Corona waar ik tickets voor had.Waar is dat festival Jamel
Haha, zo. Ik ken alleen Doodswens en dat is echt een portie teringherrie van de bovenste plank. Niet in de slechte zin van het woord, trouwens.Ik ga zondag naar Doodswens, Helleruin en Asgrauw in Sittard, dat soort bands komen zelden in de buurt.
Nice, ik vind Ghost best te pruimen. Alleen sommige mensen juist nietIk zit de 15e en de 16e op Prognosis Festival in Eindhoven. Zit eraan te denken om deze er achteraan te plakken. Ghost live is altijd de moeite waard, al is het laatste album wat minder.
Ghehe, nee Satyr vindt het niets. Snap ik op zich ook wel, het is vooral een gimmick. Maar ik vind Tobias Forge een fantastische songwriter. Ze horen alleen niet in de categorie Metal.Nice, ik vind Ghost best te pruimen. Alleen sommige mensen juist niet
Pfoeh, dat is ook iets om jaloers op te zijn!D'n deze gaat in juni naar Liam Gallagher in Hampden Park.
Inderdaad, zijn smaak kan ik soms ook weleens waarderen. Maar het grunten daar kan ik niet zoveel mee. Al is compositie wel weer vaak brilliantGhehe, nee Satyr vindt het niets. Snap ik op zich ook wel, het is vooral een gimmick. Maar ik vind Tobias Forge een fantastische songwriter. Ze horen alleen niet in de categorie Metal.
Overigens vind ik Satyr zijn favoriete muziek ook heel goed te doen. Niet alles trouwens, bij sommige bands zit er voor mijn smaak te weinig melodie in. Maar ik heb net even één van die bands opgezocht die zondag in Sittard spelen. Helleruin... Kolere, dat is wel lekker hoor! Wat een riffs, met name in het tweede gedeelte van het liedje. En die outro, daar ga ik verschrikkelijk goed op!
Grunten ben ik mee opgegroeid. Jarenlang in bands gespeeld met grunts en zelf ook een tijdje een poging tot gedaan. Moet inderdaad je ding zijn en ook hier vind ik niet alles goed. Maar meestal vind ik het wel een toffe toevoeging voor het contrast in de muziek.Inderdaad, zijn smaak kan ik soms ook weleens waarderen. Maar het grunten daar kan ik niet zoveel mee. Al is compositie wel weer vaak brilliant
Damn, daar zou ik me ook niet vervelen. Doet me een beetje denken aan Amenra.Farer plaatpresentatie - Vera
Let op: Ggu:ll afgelast Wegens ziekte kan support Ggu:ll helaas niet komen optreden. De kassatijden zijn aangepast. --- Farer… is dat niet de band die door “the plague” die heerst nog steeds niet hun debuut op het Vera podium heeft mogen uitvoeren?! Nou…dat is in zoverre juist omdat de band wel...www.vera-groningen.nl
Voor mij vrijdag ook een avondje gehoorbeschadiging in de vorm van doom en noise.
We plakken er ook nog een paar daagjes Aberdeen achteraan.Pfoeh, dat is ook iets om jaloers op te zijn!
Ggu:ll is ziek, blijven alleen de locals van Farer over. Jammer, had wel zin in een dubbele dosis.Ggu:ll ken ik wel, Farer niet