Festivals en concerten

Janssen

Well-known member
Serieus? Dan moeten we op zeker een biertje gaan doen daar. Het wordt mijn 12e keer.

Voor welke bands ga je?

Niet per se 1 band maar over de breedte wel een hoop leuke dingen en ook wel wat fout jeugdsentiment ertussen.

* Black Star Riders is wel een hele interessante trouwens. Scott Gorham moet je gewoon blijven zien zolang je kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Niet per se 1 band maar over de breedte wel een hoop leuke dingen en ook wel wat fout jeugdsentiment ertussen.

* Black Star Riders is wel een hele interessante trouwens. Scott Gorham moet je gewoon blijven zien zolang je kan.

Da's een doorstart van Thin Lizzy, toch?

Anyway, ik wist echt niet dat jij iets met metal hebt. Aangenaam verrast wel!

Alvast een tip van mijn kant: Soen. Denk dat je die band wel kan waarderen.

@Satyr : staat inderdaad op mijn lijstje. Maar of Janssen er blij van gaat worden... :D
 

Abubakari

Well-known member
Guns 'n Roses komt in 2022 naar Groningen. Zelf niet zo'n gnr fan, maar zwammy wel toch?
VVK vandaag gestart.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zag het ja. En op Rock Werchter. Twijfeldetwijfel...

Ik ga in augustus trouwens voor het eerst naar Alcatraz Metal Meeting. Aardig alternatief voor Graspop, wat eigenlijk dit weekend gepland stond. Mooie, gevarieerde line-up en de kans om na twee jaar weer eens een meerdaags festival te bezoeken. Het is een stuk kleiner dan Graspop, dus ben heel benieuwd!
 

Makanaky

Well-known member
M'n eerstkomende shows eindelijk weer in de agenda gezet. Nana Adjoa, Aldous Harding, Big Thief en John Grant sowieso. Fijn hoor.
 
Bovenaan