Festivals en concerten

Unregistere

Well-known member
Geen onaardige band inderdaad, al geef ik dan wel de voorkeur aan Fontaines D.C. en Idles. Maar af en toe wel prima Joy Division-invloeden. Veel plezier in elk geval!!!
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga morgen ook naar the Murder Capital, zowaar twee uitverkochte concerten op rij want ik kom net bij the Teskey Brothers vandaan die de grote zaal vd Oosterpoort uitverkochten. Ook een prima concert, alleen is die ene Teskey Brother wel erg breedsprakig en moest er zo nodig afgesloten worden met 10 minuten lang Hold me zingen met het publiek, had in plaats daarvan Sun come ease me in nog even gespeeld en het was helemaal goed geweest.
Maar goed, nu was het ook een prima avond.
 
Laatst bewerkt:

Makanaky

Well-known member
Teskeys zijn mij veel te kwelerig, in dat straatje luister ik liever naar de Black Pumas (over uitverkochte shows waar we heen gaan gespeoken).
Moet toegeven dat voor het optreden van vanavond, juist het voorprogramma Junior Brother (wat ik eerder al in het News Café mocht aanschouwen) mij de doorslag heeft gegeven; acoustische meerstemmige Ierse folk met punky attitude en uileann pipes,vertolkt door een dwerg in rood pak. Kom vroeg!
 

Abubakari

Well-known member
Mwoah, singer songwriter nummer zoveel, gaat in zijn eentje met zijn lelijke stem een beetje gepijnigd staan doen, wel even gecheckt, maar dat kan ik prima overslaan.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Ik kan me wel voorstellen dat het leven als dwerg niet heel makkelijk is hoor. Dus dan snap ik dat gepijnigde wel. Maar ik begrijp hieruit dat je niet gaat haasten voor het voorprogramma.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, dat sla ik fijn over, er zijn sowieso niet zoveel singer songwriters waar ik warm voor loop maar voor deze gast al helemaal niet. Ik zie liever zoveel mogelijk instrumenten op het podium, vooral toeters en orgels kunnen mij zeer bekoren, wat dat betreft gister ook prima aan mijn trekken gekomen.
Fijne ouderwetse soul met een Otis tick, ik stel me bij die zanger ook altijd iemand voor die op Otis Redding lijkt. Het is een blanke Australiër met blond halflang haar.
 

Makanaky

Well-known member
Veilige radio 2 soul en Otis had zichzelf al redelijk uitgemolken. ;-)

En Junior Brother vond ik een verre van gepijinigde indruk maken, eerder fier en vurig. Zo, Huuuuup!
 

Mario

Well-known member
De 50e editie van Glastonbury is afgelast. Ik denk ook dat de festivals in Nederland er aan moeten geloven dit jaar.
 

ALenstra

Well-known member
Volgend jaar mogelijk ook geen festivals. Verzekerings-maatschappijen willen niet meer vergoeden bij een pandemie.
 

SanMark.

Well-known member
Volgend jaar mogelijk ook geen festivals. Verzekerings-maatschappijen willen niet meer vergoeden bij een pandemie.

Verzekeringsmaatschappijen en banken zijn wel het meest slechte volk wat er bestaat.

Tientallen jaren moet je overal voor oververzekeren en gebeurd er iets moet je nog maar hopen dat je volledig word uitbetaald. Nu gebeurd er iets waarvoor je verzekerd bent en waarvan de bank dacht dat het nooit zou gebeuren en het geld kost en dan halen ze het voor het jaar erop uit het pakket.
 

Atreides

Well-known member
Natuurrampen ed zijn zelden gedekt.

Komt omdat dat dergelijke risico’s (vrijwel) onverzekerbaar zijn. Je zou natuurlijk kunnen kijken naar coöperatieve banken en verzekeraars zonder winstoogmerk, Marja die dekken ook niet.
 

Janssen

Well-known member
Als we volgend jaar weer een festivalzomer zouden krijg gaat deze jongen voor het eerst naar Graspop.
 
Bovenaan