Festivals en concerten

Satyr

Administrator
Forumleiding
Satyr, line-up van Graspop gezien? Lijkt wel een Black Metal meets Prog Metal feestje. :)

Ja, en intussen gaan alle andere kleinere festivals dood :( Wegens dure, exclusieve optredens van bands op Graspop en Wacken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja, en intussen gaan alle andere kleinere festivals dood :( Wegens dure, exclusieve optredens van bands op Graspop en Wacken.

Alleen Fortarock toch? Die zijn een beetje ten onder gegaan aan hun eigen succes van een paar jaar terug. Verder zijn alle kleinere metalfestivals die ik ken er gewoon nog.

Maar voor jou dus geen optie om naar Graspop te gaan? Zag dat ze zelfs een paar bands hebben die in jouw eindejaarslijst staan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alleen Fortarock toch? Die zijn een beetje ten onder gegaan aan hun eigen succes van een paar jaar terug. Verder zijn alle kleinere metalfestivals die ik ken er gewoon nog.

Maar voor jou dus geen optie om naar Graspop te gaan? Zag dat ze zelfs een paar bands hebben die in jouw eindejaarslijst staan.

Ik ga nooit naar meerdaagse festivals.

Eindhoven Metal Meeting had Mercyful Fate bijna als headliner, totdat Graspop een nul meer bood en exclusiviteit eiste. Fortarock is inderdaad te groot geworden, maar die konden ook geen echte headliner krijgen. Afgelopen jaar Behemoth en Amon Amarth.

Into the Grave is ook afgelopen, zelfde probleem. Exclusiviteit kost een hoop festivals de kop
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ga nooit naar meerdaagse festivals.

Eindhoven Metal Meeting had Mercyful Fate bijna als headliner, totdat Graspop een nul meer bood en exclusiviteit eiste. Fortarock is inderdaad te groot geworden, maar die konden ook geen echte headliner krijgen. Afgelopen jaar Behemoth en Amon Amarth.

Into the Grave is ook afgelopen, zelfde probleem. Exclusiviteit kost een hoop festivals de kop

Gelukkig maar! Ik zou Mercyful Fate echt niet willen missen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gelukkig maar! Ik zou Mercyful Fate echt niet willen missen.

Nou ja, dit dus :devil: :jerry:

Grote festivals pakken alle bands, Graspop even 75 op ??n dag, en die mogen dan nergens anders spelen. En reacties als die van jou helpen dan niet echt he.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ja, dit dus :devil: :jerry:

Grote festivals pakken alle bands, Graspop even 75 op ??n dag, en die mogen dan nergens anders spelen. En reacties als die van jou helpen dan niet echt he.

Haha. Nou ja, ik snap wel dat dat lullig is ja. Ik snap het ook niet zo, Graspop verkoopt de laatste jaren toch wel uit. Maar goed, aangezien ik sowieso naar Graspop ga is het voor mij ideaal dat alle toffe bands die dat moment touren daar staan.
 

Joost

Well-known member
En nog meer namen;

Bevestigde namen voor Pinkpop 2020:

Vrijdag 19 juni: Red Hot Chili Peppers, Nothing But Thieves, Kensington, KEANE, Lost Frequencies live, Balthazar, Supergrass, JC Stewart
Zaterdag 20 juni: Post Malone, Crowded House, Deftones, James Arthur, Danny Vera
Zondag 21 juni: Volbeat, Disturbed, Zara Larsson, Of Monsters and Men, Inhaler
 

Janssen

Well-known member
En ze begonnen nog wel zo goed. Je zou ook eens wat anders proberen dan bradderiebands als Kensington he.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jamel , heb je de line-up van Alcatraz gezien... Wat een bands! Emperor, Behemoth, Enslaved, Cradle of Filth, Satyricon, Marduk o.a Ook Tarja komt met een best of set
 

Makanaky

Well-known member
Morgen lekker naar de Murder Capital, toch wel het meest interessante postpunkerige bandje vd huidige hausse/overload. Melodieuze, dikke bassen, desolate zang en uitwaaierende gitaarpartijen. Kerryman Junior Brother maakt het Ierse feestje compleet als support act. Was op Eurosonic al erg goed.
 
Bovenaan