Satyr, line-up van Graspop gezien? Lijkt wel een Black Metal meets Prog Metal feestje.
Ja, en intussen gaan alle andere kleinere festivals dood Wegens dure, exclusieve optredens van bands op Graspop en Wacken.
Satyr, line-up van Graspop gezien? Lijkt wel een Black Metal meets Prog Metal feestje.
Ja, en intussen gaan alle andere kleinere festivals dood Wegens dure, exclusieve optredens van bands op Graspop en Wacken.
Alleen Fortarock toch? Die zijn een beetje ten onder gegaan aan hun eigen succes van een paar jaar terug. Verder zijn alle kleinere metalfestivals die ik ken er gewoon nog.
Maar voor jou dus geen optie om naar Graspop te gaan? Zag dat ze zelfs een paar bands hebben die in jouw eindejaarslijst staan.
RHCP headliner op Pinkpop
Een of andere Post Malone is de 2de headliner. Moeten we die kennen?
Ja, die heeft Ozzy Osbourne bekend gemaaktEen of andere Post Malone is de 2de headliner. Moeten we die kennen?
Ik ga nooit naar meerdaagse festivals.
Eindhoven Metal Meeting had Mercyful Fate bijna als headliner, totdat Graspop een nul meer bood en exclusiviteit eiste. Fortarock is inderdaad te groot geworden, maar die konden ook geen echte headliner krijgen. Afgelopen jaar Behemoth en Amon Amarth.
Into the Grave is ook afgelopen, zelfde probleem. Exclusiviteit kost een hoop festivals de kop
Gelukkig maar! Ik zou Mercyful Fate echt niet willen missen.
Nou ja, dit dus :devil: :jerry:
Grote festivals pakken alle bands, Graspop even 75 op ??n dag, en die mogen dan nergens anders spelen. En reacties als die van jou helpen dan niet echt he.
En ze begonnen nog wel zo goed. Je zou ook eens wat anders proberen dan bradderiebands als Kensington he.
Die hebben een sabbatical van 5 jaar gehad.Over Keane maar te zwijgen, wat hebben die nog gedaan de laatste jaren.